Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV miért nem képes használh...

A MÁV miért nem képes használható online jegyvásárlási felületet létrehozni?

Figyelt kérdés
Mind a webes, mind a mobil aplikációs felületük tele van hibával. Totál teszteletlen és amatőr fejlesztés mind. Hogy lehet 2022-ben egy ország vasútjánál ilyet megengedni?

2022. aug. 5. 12:54
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
91%
Nekem még mindig sikerült jegyet vennem a rendszerben. Te hol látsz hibákat benne?
2022. aug. 5. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%
Pontosan milyen hibákat találtál bennük?
2022. aug. 5. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
Például 2 utas + 2 kerékpárjegy vásárlásánál rendre értelmezhetetlen hiba üzenet érkezik. Ha a második kerékpárjegyet töröljük akkor működik, a második kerékpárjegyet meg lehet külön megvenni. Már jeleztük a hibát tavaly, azóta se sikerült javítani. De ezenkívül is van egy rahedli hiba, meg egyébként sem túl logikus a felképítése az egésznek.
2022. aug. 5. 13:09
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Korábban haverom a MÁV Informatikánál dolgozott, ő kezelte az ilyen problémákat, de sajnos már eljött onnan.
2022. aug. 5. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%
A MÁV jegyrendszere még mindig jobb mint a Nemzeti Mobilfizetés, amit a Volánbusz, BKK, meg gyakorlatilag a MÁV-on kívül mindenki használ. Nem azt mondom, hogy a MÁV rendszere hű de jó, volt már olyan, hogy helyjegyet akartam venni, azt írta hogy van, de amikor foglalt volna ismeretlen hibával elhalt, de egyértelmű hogy melyik vonatra szól, milyen lejárati idővel, ha egyszer megvetted offline is bemutatható. A Volánbusz helyközi jegyei követhetetlenek, neked kell kisilabizálni a távolságot, aztán vagy eltalálod vagy nem. Az egész rendszerhez folyamatosan adatkapcsolat kell, ha nincs térerő beszívtad (volt már hogy a BKK vonaljegy nem érvényesült, mert a földalattiban a Diginek nincs lefedettsége, de ezt csak utólag vettem észre, így akaratlanul blicceltem), meg egyes jegyfajtákkal vissza lehet élni, például a Volánbusz bérletek bármilyen járatra jók voltak egy ideig, technikailag most is simán beérvényesül, csak újabban viszonylat igazolás számot kell megadni, ami elvileg ezt kiszűri, gyakorlatilag csak akkor derül ki ha ellenőr jön, az meg olyan ritkán jön, hogy a második hónaptól a pótdíj jobban megéri mint két bérletet venni, ha valaki két azonos távú járattal utazik.
2022. aug. 5. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
71%

A jegy.mav.hu tényleg valahogy nem a legfelhasználóbarátabb. Ott valahogy nem áll rá a szemem és a kezem arra, hogy csak katt-katt és megvan a jegy. Pedig szórakoztam vele sokat. Előtte a régi rendszerben amióta csak lehetett online vettem a jegyet és pénztárban, vagy kioszkban vettem át, vagy nyomtattam. Az a rendszerv valahogy jobban működött.

Az applikációval csak néhány apprób gondom van ami a duzájnt érinti. Miért ott van a keresés gomb, miért úgy kell a dátumot megadni, összecsúszik a táblázat ha a telefonon be van kapcsolva a kövér betűtípus, stb. Ezek tényleg elég amatőr és idegesítő dolgok. Viszont a jegyvásárlás mindig megbízhatóan működik! Ha van netkapcsolat és lehet bankkártyával fizetni, akkor biztosan lehet jegyet vásárolni.

Közel 20 évet dolgoztam a MÁV-nál és egyes leányvállalatainál, úgyhogy nagyjából ismerem a saját fejlesztésű belső rendszereket. Kb mindegyik ugyanilyen fapad, egyszerű, 1998-as html oldalra hajazó stílus. De legalább működnek és nem kell nekik nagy sávszélesség. Ellentétben a Poszeidon és a hasonló baromságokhoz.

2022. aug. 5. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
65%

"2 utas + 2 kerékpárjegy vásárlásánál rendre értelmezhetetlen hiba üzenet érkezik"

Ez azért van, mert a kerékpárral - mint utassal - mókoltak valamit az adatbázisban. Töröld ki a ketékpár utastípust és add hozzá újra!

(Mindkét utasnak nevet és születési dátumot meg kell adni, ennek elmaradása is okozhat hibaüzenetet)



"egyébként sem túl logikus a felképítése az egésznek."

Még mindig jobb mint a budapest go!

2022. aug. 5. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
7-es, próbáltuk már sokféleképpen teljesen nulláról újrakezdve az egészet és semmi nem segített csak ha az egyik kerékpárjegyet töröltük és úgy fizettük ki majd külön vettük meg a másik kerékpárjegyet.
2022. aug. 5. 16:54
 9/17 anonim ***** válasza:
40%
Kiválóan használható a rendszer.
2022. aug. 5. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
84%

Akkor nálad valami más anomália van. Nincs azon a vonaton kerékpárszállításra lehetőség, vagy kell rá kerékpár helyjegy, vagy valami ilyen egyszerű probléma lehet.

Miért nem veszitek meg két telefonon, két appban a jegyet, mindenki saját magának és akkor nincs ez a probléma.


Egyébként tényleg fejleszthetnék még kicsit és tök jó lenne. Mondjuk Apple Walletbe mehetne a jegy, vagy egy widgetbe ki lehetne tenni a főképernyőre és az appba lépés nélkül lehetne megmutatni a jegyvizsgálónak.

2022. aug. 5. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!