Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV miért nem képes használh...

A MÁV miért nem képes használható online jegyvásárlási felületet létrehozni?

Figyelt kérdés
Mind a webes, mind a mobil aplikációs felületük tele van hibával. Totál teszteletlen és amatőr fejlesztés mind. Hogy lehet 2022-ben egy ország vasútjánál ilyet megengedni?

2022. aug. 5. 12:54
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:
10-es van azon a vonaton kerékpárszállító kocsi és minden ilyen vonatra kerékpárhelyjegy is kell, tehát nem ez a hiba oka, és nem is először futunk bele. Persze meg lehet venni külön-külön minden egyes jegyet, csak kissé röhejes, hogy ezt az egyszerű műveletet nem képes a rendszer lekezelni.
2022. aug. 5. 23:28
 12/17 anonim ***** válasza:
14%
A MÁV semmit sem képes jól csinálni, egész egyszerűen azért mert állami, ennyi. Nincs pénz, nincs akarat és minden döntéshozó magasról sz@rik arra, hogy az átlagembernek milyen az utazása, mert sem a máv vezetése, sem egyik politikus sem ült még életében vonaton, sem buszon.
2022. aug. 5. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
100%

A közszférában mindenki közalkalmazotti bértábla szerinti fizetést kap, a programozók is. Mivel egy programozó a versenyszférában bárhol megkeresi ennek a többszörösét, csak azok maradnak a közszférában, akik annyira hülyék, hogy sehova máshova nem veszik fel őket.

A másik, hogy akik a MÁV-nál a döntéseket hozzák, azok soha nem utaznak vonattal, tehát jegyet sem vesznek, és fogalmuk sincs, hogyan kellene működnie egy ilyen felületnek.

2022. aug. 6. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

"A MÁV semmit sem képes jól csinálni, egész egyszerűen azért mert állami, ennyi."

"Mivel egy programozó a versenyszférában bárhol megkeresi ennek a többszörösét, csak azok maradnak a közszférában, akik annyira hülyék, hogy sehova máshova nem veszik fel őket."

Ezek fényében akkor relatíve zseniális a teljesítmény, lévén hogy a hozzászólók kb. felének véleménye alapján tökéletesen jó a rendszer.

2022. aug. 8. 01:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
32%
Azok a hozzászólók vagy sosem használták, vagy fizetett mávos trollok. Aki használta valaha, az tudja, hogy csapnivalóan rossz.
2022. aug. 8. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

Pontosan, olyan mint a HÉV facebook oldala, tele van hév/máv alkalmazottakkal meg fanboyokkal 😂

Ha annyira szeretik a 80 éves kacatokat, akkor menjenek múzeumba, mi utasok úgy szeretnénk használni azt, amiért fizetünk, mintha 2022 lenne.

2022. aug. 8. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
45%
#15 Rendszeresen használom, és így mondom, hogy kiváló a rendszer. Azt nem állítom, hogy tökéletes, mert vannak hiányosságai. De amit hivatalosan elismerten tudnia kell, azt bizony tudja is! Legfeljebb nem minden honfitársunk éri fel ésszel a használatát, de az már az ő bajuk.
2022. aug. 8. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!