A pesti metrókon miért nem aktiválják a leszállásjelzőket?
"Mert fölösleges, minden ajtó nyílik megálláskor!"
Ezek szerint nem tűnt fel, hogy a kérdés lényege az, hogy miért nyílik minden ajtó. :)
Valószínűleg az illetékesek megfigyelték, hogy gyakorlatilag mindig az összes ajtón folyik az utascsere, ezért nem sok értelme a leszállásjelzőket használni, mert így is, úgy is az összes ajtó működik. Talán, amikor kisebb az utasforgalom, akkor lehetne értelme.
„A villamosokon is megtanulták használni az utasok.”
Nem egészen. A leszállásjelzőket tudják használni, de a felszállásjelzőket nem. Nézd csak meg, mennyi birka nyomkodja, akkor is, amikor már nem világít zölden. Sőt van olyan marha is, aki akkor is nyomkodja, amikor a villamos már elindult.
Nem szerencsés szakaszonként eltérő üzemmód. Vagy mindenhol nyomni kelljen, vagy sehol. Az embereket csak megkeveri. Fokozottan igaz ez azokra akik ritkán metróznak.
Látok embereket így is, akik nyomogatják a gombot.
Jól megfigyelhető a zavar a buszokon és villamosokon is. Nem csak többféle jármű van, a nyitó gomb helye is más, de adott vonalon azonos járműtípusnál is összevisszaság van. Naponra tapasztalom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!