Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A pesti metrókon miért nem...

A pesti metrókon miért nem aktiválják a leszállásjelzőket?

Figyelt kérdés
A villamosokon is megtanulták használni az utasok.
dec. 26. 17:42
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
57%
Mert fölösleges, minden ajtó nyílik megálláskor!
dec. 26. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
79%
Egy ideig aktív volt. Valószínű, nem hozta meg a kívánt eredményt. Amíg a felszinen az időjáásnak jobban kitettek a járművek, lehet hadzna annak, higy csak jelzésre nyílnak. De ott sem kizárólagos. Érzésem szerint több az összes ajtót nyitó járat.
dec. 26. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
42%
Minek?
dec. 26. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 Justinianus ***** válasza:
39%

"Mert fölösleges, minden ajtó nyílik megálláskor!"

Ezek szerint nem tűnt fel, hogy a kérdés lényege az, hogy miért nyílik minden ajtó. :)

dec. 26. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
64%
Mert túl sok volt a lassabb utascsere miatt az utaspanasz és az Alstom drágán alakította volna át az ajtóvezérlést. Holott nyilván az lenne az értelmes, ha télen a felszíni szakaszon szelektív nyitás lenne automata visszazárással, a felszín alatt meg igazából tényleg választás kérdése , végülis lehetne a mostani rendszer.
dec. 26. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
31%
Mivel FELSZÁLLNI minden ajtónál szoktak, euzért értelmetlen
dec. 26. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
78%

Valószínűleg az illetékesek megfigyelték, hogy gyakorlatilag mindig az összes ajtón folyik az utascsere, ezért nem sok értelme a leszállásjelzőket használni, mert így is, úgy is az összes ajtó működik. Talán, amikor kisebb az utasforgalom, akkor lehetne értelme.

„A villamosokon is megtanulták használni az utasok.”

Nem egészen. A leszállásjelzőket tudják használni, de a felszállásjelzőket nem. Nézd csak meg, mennyi birka nyomkodja, akkor is, amikor már nem világít zölden. Sőt van olyan marha is, aki akkor is nyomkodja, amikor a villamos már elindult.

dec. 26. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
74%
Ha máshol nem, a végállomáson lenne értelme. Az Örsön indulás előtt egy perccel már szinte mindenki csak az utolsó egy-két kocsiba száll be, a többi ajtó simán lehetne zárva.
dec. 27. 03:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
53%

Nem szerencsés szakaszonként eltérő üzemmód. Vagy mindenhol nyomni kelljen, vagy sehol. Az embereket csak megkeveri. Fokozottan igaz ez azokra akik ritkán metróznak.

Látok embereket így is, akik nyomogatják a gombot.


Jól megfigyelhető a zavar a buszokon és villamosokon is. Nem csak többféle jármű van, a nyitó gomb helye is más, de adott vonalon azonos járműtípusnál is összevisszaság van. Naponra tapasztalom.

dec. 27. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
81%
Vicces, hogy mindenki le lett pontozva.
dec. 27. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!