Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV összeomlása után elképze...

A MÁV összeomlása után elképzelhető, hogy érkeznek külföldi közúti/vasúti/légi közlekedési vállalatok betömni a piaci rést?

Figyelt kérdés
márc. 19. 16:49
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
21%
Jönni fog egy magánvasút és normális szolgáltatást fog kiépíteni. Ahogy a Malév csődje után a Wizz Air tette. Pontosan ugyanez lesz a vasúton.
márc. 19. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
95%
WizzAir és normális szolgáltatás? :D
márc. 19. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
82%
Messze van a MÁV az összeomlástól, bár jó kérdés, hogy számodra mit jelent ez.
márc. 19. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 Justinianus ***** válasza:
92%
Persze, egymást tapossák majd, hogy a vármegyebérletedből, amivel a valós költségek 10%-át fizeted, kiszivattyúzzák az extrapofitot. :)
márc. 19. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
67%
Felkészül: Flixtrain. Mondjuk a saját hazájában sem működtet sok járatot, inkább buszban erősek.
márc. 19. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
68%
Nem fog az összeomlani, ha már eddig nem tette meg. Igazi szoci, vízfej cég.
márc. 20. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
100%
Hogy képzeled az összeomlást? Szerintem elméletileg sem lehetséges. Olyan, mintha azt mondanád összeomlott az egészségügy. Állami "szolgáltatás" nem omlik össze, csak egyre szarabb lesz.
márc. 20. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 A kérdező kommentje:
Hát a MÁV-ot nem nagyon lehet megmenteni szerintem. Ahhoz minimum 100-150%-os általános bérelemés kellene, a géppark nagy részét le kellene cserélni, az összes vonalat teljes körűen fel kellene újítani. Ennyi pénzt nem hiszem, hogy tudna szánni rá az állam. Legfeljebb egy-két fővonal marad mutatóba pár év múlva.
márc. 20. 10:45
 9/20 anonim ***** válasza:
100%

Majd ha lelépnek a dolgozók, akkor emelnek bért.

Az oktatásban, és az EÜ is ez történt. Nem a tüntikézés, meg a tapsikolás vezet eredményre, hanem elég sokan ott kell hagyni a pályát, vagy elmenni versenyszferába (akár csak átmenetileg). A baj az, hogy a többség már képtelen lenne váltani.

márc. 20. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:
41%
#8 És ezt mégis honnan szeded? Nem tudom, mennyit vonatozol, meg nem ismerem a MÁV gazdálkodását, de amúgy lényegesen jobb a szolgáltatás, mint 15 éve volt, csak a személyes ügyintézés (telefon, infopult, személyes jegyvásárlás) nem működik. Megbízhatóságban meg kb. jobb, mint az osztrák vagy a német, ahol szintén alacsony finanszírozásra, munkaerőhiányra, pályaállapotra panaszkodnak folyton az ottani kallerek is, folyton késnek a vonatok (nálunk azért IC csak akkor késik órákat, ha Romániából jön, nekik önerőből sikerül ezt összehozni), mégsem vizionálják, hogy pár éven belül összeomlik a vasút.
márc. 20. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!