Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A vasútállomásokat miért nem...

A vasútállomásokat miért nem alakították át olyanná, mint amilyenek a repterek?

Figyelt kérdés

A MÁV jegyellenőr nélküli megoldást tesztel:

[link]


Ehhez az kellene,hogy átalakítsák a vasútállomásokat olyanra,hogy a vágányokat csak beléptetőrendszeren keresztül lehet megközelíteni.

Azaz oda kell tartani a leolvasóhoz a jegyet vagy mobil appot és csak akkor nyílik a kapu.Vonattól függően max 15-30 perccel indulás előtt lehetne a peronra lépni.


A repülőn sem nézegeti senki sem az ember jegyét,ugyanis anélkül fel sem lehetne szállni a gépre.



Persze, ehhez át kellene alakítani, építeni több állomást.De, ha sikerülne, tényleg megszüntethetőek lennének a jegyellenőrök.Maximum, mint utaskísérő a távolsági vonatokon lennének jelen.


ápr. 6. 14:38
 1/8 anonim ***** válasza:
88%
Irdatlan beruházás lenne, minimális nyereségért.
ápr. 6. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
44%
Hát lesz szopás ebből, mert így tele lesz a vonat fura alakokkal. Így is vannak, akik még balhéznak is a kallerrel, így még rosszabb lesz a helyzet.
ápr. 6. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
93%

Egy szinte városi vasútvonal, valószínűleg többségében bérletesek (BKK- vagy vármegyebérlet) használják, így a kieső jegybevétel nem lehet túl magas, alacsonyabb lehet, mint egy jegyellenőr költsége. A beléptetőkapuk plusz költséget jelentenének, nagyobb a hibalehetőség is, ráadásul csomóan vannak, akik ingyen utazhatnak, őket meg fölösleges szűrni. A peronralépés idejét is fölösleges itt korlátozni, hiszen az S76-os 30 percenként megy, az S72-essel és a Z72-essel közösen még sűrűbben. Ha ez a kísérlet beválik, csak hasonló viszonylatokon fogják alkalmazni ezt a gyakorlatot.


A repülőre ha van jegye az embernek, felszállhat, ha nincs, akkor még büntetés ellenében sem, az egy teljesen más történet.

ápr. 6. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Justinianus ***** válasza:
47%
Szóval akkor 2024-ben kezdik bevezetik azt, ami Európában negyed évszázada működik. Európában még véletlenül sem gondolta senki, amikor megjelentek a motorvonatok, amelyek gyakorlatilag sínbuszok, vagy villamosok, hogy ezekre állandó jegyvizsgáló kellene. De nyilván mi sokkal gazdagabbak vagyunk.
ápr. 6. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
32%

#2:

Okoska Oszkárka, áruld már el, a fura alakok hogy jutnak fel a vonatra, ha nincs jegyük és még a peronra se tudnak bejutni? :)

ápr. 6. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
85%
Kb. 10-15 éve a nagy pályaudvarokon voltak beléptetőkapuk biztonsági örökkel, aztán megszüntették.
ápr. 7. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
36%
Covid alatt is csak jeggyel lehetett a peronra menni több pályaudvaron. Szó szt könyörögnöm kellett, hogy engedjenek oda, hogy a csomagokkal érkező, 84 éves nagymamámat lesegítsem...
ápr. 7. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

#7: Hol volt ilyen, én ilyenre nem emlékszem. Magyarországon?


Kérdező: Amúgy Kínában vannak olyan vasútállomások, amik repülőtérre hasonlítanak, és úgy is kell becsekkolni a vonatra, mint repülőre szokás. Ebben a videóban is látszik: https://www.youtube.com/watch?v=mr-UTB6ajfk&t=138s

ápr. 8. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!