Miért nem nyílt ki a Flirt vonat ajtaja?
Figyelt kérdés
Nem értem a dolgot, a gomb nem zöldült be körben, hiába nyomkodtam, nem tudtam leszállni. Eddig mindig bezöldült, mikor megállt egy állomáson. Igaz, láttam olyant, még a kalaúztól is, hogy mintha még akkor megnyomta volna egyszer a gombot, amikor a vonat még csak fékezve gurult. Gurulás közben meg kell nyomni, hogy aztán működjön? Ritkán vonatozom, így bizonytalan lettem.máj. 17. 14:43
1/14 anonim 



válasza:





Mert szar. Elég nagy a baj, ha erre önmagadtól nem tudtál rájönni.
2/14 anonim 



válasza:





Lehet hiba, vagy nem volt engedve az ajtónyitás, esetleg nem volt elég levegő/Áram akármi amivel nyílik-záródik
3/14 anonim 



válasza:





"Gurulás közben meg kell nyomni, hogy aztán működjön?" Nem kell. Megpróbálom elmagyarázni a Flirt ajtónyitásának működését. A vezető szabályozza, hogy mikor lehet ajtót nyitni és melyik oldalon. Ha menet közben nyomod meg a gombot, kizöldül, és ha megáll a vonat és a vezető engedélyezi az ajtónyitást, azonnal nyílik is az ajtó (ha a lépcsőt bekapcsolta a vezető, először az kijön és csak utána nyílik az ajtó). Így az ajtónyitó gombok leszállásjelzőként is tudnak funkcionálni, ami a feltételes megállókban jól jön. Ha már megállt a vonat és a vezető engedélyezte az ajtónyitást, a peron oldalán minden működő ajtó gombja kizöldül és ha megnyomod, azonnal nyílik az ajtó (vagy először kijön a lépcső). Én láttam már olyan Flirt-ket, amiken valamelyik ajtó rossz volt (ki volt rájuk írva). Valószínűleg kifogtál egy rossz ajtót, csak még nem volt rá kiírva. Ebben az esetben rohanj át egy másik ajtóhoz. Összességében azt javaslom, hogy még megállás előtt nyomd meg a gombot, és ha nem zöldül be, több idő van másik ajtóhoz átmenni.
4/14 A kérdező kommentje:
3 Köszönöm.
máj. 17. 16:55
5/14 anonim 



válasza:





Mert el volt romolva. Mivel a MÁV-nál nincs karbantartás, ritka az olyan vonat, amin minden ajtó jól működik.
6/14 A kérdező kommentje:
Fura, hogy ilyen új vonatok hibásak.
máj. 17. 17:34
7/14 anonim 



válasza:





A Flirtök már egyáltalán nem újak, normális vasúttársaságoknál erősen középkorúnak számítanának. A másik, hogy normális vasúttársaságoknál karbantartás is van, emiatt sem az újabb, sem a régebbi vonatok nem romlanak el olyan gyakran, mint a MÁV-nál.
9/14 A kérdező kommentje:
Pedig szerintem a terv az, hogy még vagy harminc-negyven évig szolgálják az utazókat.
máj. 17. 20:05
10/14 anonim 



válasza:





Igaz, csak a gyártó szakszerű karbantartást álmodott a termékéhez.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!