Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor gyártották ezeket a...

Mikor gyártották ezeket a régi vonatokat amik Magyarország keleti részén közlekednek? Illetve miért nem cserélik már le?

Figyelt kérdés
2011. máj. 4. 17:18
 1/10 anonim ***** válasza:

Erre gondolsz?

[link]

2011. máj. 4. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
nem nem ezekre, hanem azokra amit V43-as mozdonyok húznak, ilyen kék színűek.
2011. máj. 4. 17:29
 3/10 anonim ***** válasza:
Szerintem belátható időn belül nem cserélik le. Bács-Kiskun megyében is olyanok vannak. Szerintem még úgy a 70-es években gyárthatták.
2011. máj. 4. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

[link]

Ők lennének?

2011. máj. 4. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Nem csak Magyarország keleti részén közlekednek, mindenhová jár ilyen.
2011. máj. 4. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim válasza:

Én szerintem tudom hogy melyikre gondolsz :)

[link]

2011. máj. 4. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Amikre gondolsz, azok B, Bo, Bp és Bhv kocsik, illetve ezek alváltozatai (By, BDt, stb.). Ezek a '60-as, '70-es években készültek a MÁV Dunakeszi Járműjavítójában, illetve Lengyelországban. Teljes cserére nincs pénze a MÁV-nak, inkább felújítási programokkal hosszabbítják meg az élettartamukat, ennek leglátványosabb eleme a piros csíkos "posta-Bhv"-k építése. Viszont a mostanában beszerzett "halberstadti" kocsik, még ha hasonlítanak is, valamivel fiatalabbak és korszerűbben. Ha megnyugtat, kevés kivételtől eltekintve máshol is ilyen kocsik közlekednek - bár most már a keleti végeken is feltűnik egy-egy Siemens Desiro vagy Uzsgyi, amik azért kicsivel fiatalabbak, bár ezek nem képesek fővonalak kiszolgálására, inkább mellékvonali, rövid vonatokként állják meg a helyüket.
2011. máj. 4. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
A MÁV egyik legnagyobb darabszámú kocsitípusa. Alapvetően helyközi és elővárosi vonatokra tervezték őket. A 20-27 100 középszámúak 1961-1962 és 1964-1970 között, a 20-07-es középszámúak pedig 1970-1972 között készültek Dunakeszin. Mai formájukat az 1983-1992 közötti főjavítások során alakították ki. Jelenleg 223 darab "klasszikus" Bhv van állományban. (Számuk a korszerűsítések miatt folyamatosan csökken.) A 20-27-esek egy része átépült Posta Bhv-vá, a többi selejtezve lett. Engedélyezett sebességük: 100 km/h
2011. máj. 4. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Én a régebbi BHV-kat sokkal jobban szerettem. Jobb helykihasználás, sokkal kényelmesebb ülések, nem ez a "tömegnyomor" érzés mint az újított BHV-knál. Ráadásul azoknak még volt egy tök jó hangulatuk is.


Arról pedig hogy a sok idióta gyökér összefirkálja, nem a máv és főleg nem a bhv tehet...

2011. máj. 4. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Itt megtalálod, hogy melyik típust mikor gyártották:

[link]

2011. máj. 8. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!