Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Budapesten miért nem fejleszti...

Budapesten miért nem fejlesztik a villamoshálózatot?

Figyelt kérdés
A 4-es metró árán legalább 50-60 km új, modern villamospályákat alakíthattak volna ki, ami ugyanúgy szolgálja a minőségi közlekedést.
2012. ápr. 8. 10:25
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
igazad van sosem lesz itt metro menyi állami pénz maradhatna zsebunkben ,vilamos kellene nem metro inkáb a fent maradt öszegen cserélték volna le a 2 3 ast.
2012. ápr. 8. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Fejlesztik, csak kevésbé annak nincs ekkora hypeja. Ott a 4-6-os, néhány szakaszon rendbe rakták a 2-est, most csinálják a 37-est Kőbányán.(a Thököly úton is rendbe rakták a régi 67-es vágányait, de minek?) Tervben van az 1-es meghosszabbítása ( és már nagyon ígérik, hogy hozzá is kezdenek).


Fejlesztik azt, csak kis pénzből.

2012. ápr. 8. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
nincs igazán szükség rá, mivel igen lassú: átl. seb. kb. 15 km/h, ezért a sokkal gyorsabb metró-rendszert kéne fejleszteni, a héveket, metrókat összekötni, több pénz, de mind rövid, mind hosszú távon sokkal előnyösebb
2012. ápr. 8. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 darujev ***** válasza:

Hármas: az, hogy a mai leromlott infrastruktúra és járműpark mellett igen lassú az egy dolog..

Normális pályákon, normális járművekkel, normális hálózattal, normális lámpaprogramokkal, túllépve akár a jogszabályi keretek által megszabott max. 50 km/h sebességhatáron, stb.. a villamos nem a lassújeleken csörömpölő zajos sárgaságokkal lenne egyenlő. Jelentős rövidlátóságra vall a mai állapotok alapján megkérdőjelezni a fejlesztések értelmét. Komoly nemzetközi példák beszélnek az ellen amit írtál a villamosról. A véleményed sajnos az elmúlt évek politikai kommunikációját tükrözi, bár az ötös metró koncepcióját én is támogatom, ellentétben a jelen formájában megvalósuló négyessel. Ráadásul a metróvonalak üzemeltetése is jóval költségesebb.

És igen.. a négyes metró árából jelentős túlzás nélkül a teljes villamos és busz ágazatot gatyába lehetett volna rázni.

Kettes: A jelenleg folyó villamosos fejlesztéseket én inkább tűzoltásnak hívnám, amivel a hiányos karbantartás következményeit orvosolják. Ami most a Sörgyárnál a villamosvágányokkal zajlott az mind anyaghasználat, mind a használt technológiák alapján meglehetősen 'gazdaságos' valami volt. Pár méteres szakaszokon, a katasztrofális ívek, útátjárók, a megállókban métereken át repedt síngerincek... javítása. Tavaly a Salgón és a Kolozsvárin tényleg érdemi munka volt, de ha azt nem lépik meg azokat a szakaszokat rövid időn belül ki kellett volna zárni a forgalomból.. az nagy blama lett volna.

Az egyesnek meg már rég Kelenföldig kéne járnia, épülnie kéne a Budai fonódónak, stb. csak a politika a saját kis érdekei miatt sokszor nem az értelmes projektek mögé áll..

2012. ápr. 9. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!