Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Kevesebb, mint 1 év múlva már...

Kevesebb, mint 1 év múlva már utazhatunk a 4-es metrón?

Figyelt kérdés
2013. máj. 26. 14:50
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Igen.
2013. máj. 26. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
10%
Dehogy. Ezt honnan veszed? Menj csak el pl. a Keleti pályaudvarra! Úgy néz ki az egész, mint egy rakás szar! Minden héten teljesen máshogy van ott az egész közlekedés, eddig 2-szer mentem át véletlen a szembe sávba, aztán csak utána táblázták ki normálisan, hogy most hogyan kell menni, gondolom mással is előfordult!
2013. máj. 26. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
100%

Utána pedig menj el a Kálvin térre és a Tétényi útra is, ahol már a felszín is el van rendezve.


2-es: neked a BKK infót ajánlom, ahol megnézheted az aktuális közlekedésirendet. (bkkinfo.hu)

2013. máj. 26. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
+1: [link]
2013. máj. 26. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
73%

Hiába.. Ez az egész 4-es metro csupán a rohadt politikusok pénzmosodája, talicskája. Nagyon sokaknak hozott rengeteg pénzt. Épül már 10 éve, világ leghosszabb építkezése, 100%-os káosz jellemzi, röhejes és full felesleges az egész. Az égvilágon SEMMI szükség nincsen erre a metro vonalra, így ahogy van.


[link]


Itt az állomáslista, ezek a helyek most is remekül megközelíthetők, ott vannak a gyors 7-es buszok, gond nélkül elérhető minden, jelenleg is jól megvannak nélküle az emberek.


Nekem röviden ennyi a véleményem az egész 4-es metrorol. Autósként rohadtul idegesít ez az egész, ami zajlik miatta. De nem baj, ebben az országban ezen se lepődök meg, szintúgy mint semmi máson!

2013. máj. 26. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
73%

Hatósági eljárások


2009 óta az ügyészség, az Állami Számvevőszék (ÁSZ), a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal (KEHI) és a metró független ellenőrző mérnöke is vizsgálódott a beruházás törvényessége ügyében. Az ÁSZ 2010-ben feljelentéssel zárta vizsgálatát hűtlen kezelés alapos gyanúja miatt.[97]


2010 óta rendőrségi nyomozás folyik a DBR Metró Projektigazgatóságon vesztegetés, hűtlen kezelés és más bűncselekmények gyanúja miatt. Antal Attila szerint Hagyó Miklós közvetítő révén 2 milliárd forint kenőpénzt kért a Swietelsky Építő Kft.-től azért, mert belső BKV-s információkkal 40 milliárdos belsőépítési tender megnyeréséhez juttatták a céget.[98] A cég szerint Antal állításai „minden alapot nélkülöző valótlanságok”.[99] 2012-ben házkutatást tartottak a a DBR Metro Projektigazgatóságnál[100] és a Swietelsky Kft. székházában.[101] 2012-ben pere kecskeméti tárgyalásán Antal Attila nyilvánosan kért bocsánatot Demszky Gábortól, Hagyó Miklóstól és Mesterházy Ernőtől, amiért szabadlábra helyezése érdekében tett ellenük terhelő vallomást.[102]

2013. máj. 26. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
100%
"ott vannak a gyors 7-es buszok" - A 7-es buszcsalád nem fennterthetó, túlterhelt. Mellesleg ha a 7-es buszok mai formájukban nem lesznek, az autósok időt takaríthatnak meg, és több hely is fog jutni nekik.
2013. máj. 26. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
62%
Szerintem egyáltalán nem fog több hely jutni az autósoknak. A buszsáv az buszsáv mindenütt, akkor is, mikor alig megy rajta bkv jármű :( Pont ezen gondolkozom, hogy ez a 4-es metro így ahogy van, szerintem egyáltalán nem segít semmin, mikor régen utaztam a 7-es buszcsaláddal, Kelenföld felé eléggé kiürült. A belvárosban szokott mindig tömve lenni, arra meg pont nem megy a 4-es metro. Még lehet, hogy többen is lesznek rajta, mert majd így mégtöbb "metrós" özönli meg.
2013. máj. 26. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
54%

A kérdés így hangzana helyesen:


"Több, mint 10 év múlva már utazhatunk a 4-es metrón?"

2013. máj. 26. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
100%

Tekintve, hogy már csak belsőépítészeti munkák maradtak hátra és azok is csak a pesti szakaszon, ráadásul jövőre választások is lesznek, egészen biztos, hogy tavasszal már utazhatunk az M4-es metrón.


Én sem tartom jelen megvalósult formájában egy sikeres projektnek és a szükségességét is megkérdőjelezem, de tény, hogy a metró növelheti az egyéniről közösségi közlekedésre váltók számát, ami végülis a forgalom gyorsulását eredményezheti az éeintett utakon.

2013. máj. 26. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!