Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mik a tapasztalatok a Credo...

Mik a tapasztalatok a Credo buszokkal? Pécsiek, jók a citadell-ek? Az csak pletyka, hogy csörögnek-zörögnek?

Figyelt kérdés

#Pécs #Citadell #credo busz
2014. jan. 20. 21:41
 1/10 anonim ***** válasza:
74%

csak általánosságban a Credokról:

nagyon szűkösek, és könnyen bedöglik egy kéyt dolog rajtuk....főleg télen ;)

2014. jan. 20. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
48%

Nem jók az tény. Nyikorognak, a szar légkondi miatt nyáron csöpög a víz az ember fejére, sokszor leér az alja, az ajtó hidraulikájából valami olaj szerű cucc spriccelt, az ülések kényelmetlenek, igaz ez nem a busz hibája de a sofőrök parasztok.

Győri vagyok nem pécsi és ha tehetem autózok mert utálok buszozni.

2014. jan. 20. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Azért jutott most ez eszembe, mert sokat ágálnak a rába-volvo buszok ellen, de én úgy gondolom, hogy egyedül így van esély arra, hogy elfogadható buszokat gyártsunk (bár kérdés, hogy mikorra lesz itt gyártás).

Mondjuk azt hallottam, hogy az ikarus v187 jól sikerült. most Pesten a 7-es busz vonalán jár, erről azt kell tudni, hogy nagyon nagy forgalmú járat. Talán egy hete láttam is.

Na mindegy, szerintem olyan szintű buszgyártás itt nem lesz, mint az átkosban volt.

2014. jan. 20. 22:01
 4/10 anonim ***** válasza:
27%
Ami nem megy, azt nem kell erőltetni. Ez vonatkozik a magyar autóbuszgyártásra is. Mióta csökkent az Ikarusok száma a BKK-nál, és a helyüket átvették a korszerű, megbízható nyugati autóbuszok, sokkal kellemesebb busszal utazni a fővárosban.
2014. jan. 20. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 dunaviz válasza:
74%

Azt mondják hogy magyar busz, pedig attól elég messze van. Svéd-olasz tákolmány, amit velünk szereltetnek össze. Úgy tudnám nevezni hogy egy konstrukciós hulladék. Már a tervrajzon is rossz volt. Nálunk elég régóta futnak Credok a városban, de van helyközi járat is át a hegyen (Tata - Tardos) elmondom milyen:

kívülről nem alacsonyabb és nem keskenyebb mint egy öreg Ikarusz, viszont belül szűk. A manuális váltóval szerelt változatban olyan béna össze-vissza fokozatok vannak hogy hegymenetben amikor váltogat vissza a sofőr, egyszer olyan mintha semmit nem kapcsolt volna, másszor mintha kettőt is vissza váltana. Zörög benne minden, leginkább a motor. Ha nem pörgetik halálra (a maga nemében) akkor minden baja van. Komolyan mondom, ebből csak agregátort lett volna szabad készíteni, ami mindig maxon forog. Néztem a fordulatszámmérőt 2200 1/min a max, 500-600 az alapjárat, de 1600 1/min alatt úgy rezonál hegymenetben, hogy attól zörög az a 2x12 méter ablak ami rajta van. Az ülések kemény műanyagok, de legalább plüss bevonat van rajtuk hogy nyáron frankón beigya mindenki verejtékét.

Járnak erre sokféle buszok, de ez kritikán aluli. Egy csörgődoboz az egész. A sűrített levegő lefúvószelepjéről ne is beszéljünk. Volt amelyik szó szerint elfingta magát, másikban meg olyan a szelep hogy nem zár el rögtön, hanem egy darabig berreg. Kész.

Emlékszem egy Ikarusz vagy engedett levegőt, vagy nem, de azt rögtön, rendesen elintézte. Egy rendberakott Ikarusz pedig állítom versenyezhet egy mai Credoval, pedig egy motorgenerállal elmennek 900 000km-t. Bármi más jöhetett volna a Credo helyett, sorolom: Rába-Contact (gyönyörű, masszív és jó erőben is van) Scania-Ikarusz (magasépítésű, kimondottan távolsági járatnak való, de szintén egyben van a technika) vagy van itt egy-két Mercedes liszenszes Ikarusz még ami szintén erős, szép és jó. Ezek mind olyanok amiket itthon szereltek össze és beváltak. Egy bibi van, hogy ezek közül egyik sem alacsonypadlós, igaz a Rába-Contact a legalacsonyabb. Sajnálom hogy ezek helyett vesszük a Volvót, meg gyártjuk a Credót, mert bizony eléggé megviseli a magyar autóbuszgyártást. Aki nem bír két lépcsőfokon fölmászni, az ne induljon el otthonról mert nem fog tudni föllépni a zebráról a járdára és elüti az autó. Ne felejtsük el, hogy az Ikarusz márka szállította a világon a legtöbb utast. Aztán jött az alacsony padló meg az euros motor és mi gyakorlatilag kiszálltunk a buliból. Ja nem, mert ott zörgünk valahol az út szélén a Credokkal...

2014. jan. 22. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

dunaviz


Szerintem összekeversz vmit. Ez nem svéd olasz tákolmány, bár tákolmány lehet, de a motorja olasz (FPT), ezen kívül nincsen svéd alkatrész bennem max. SKF csapágy.

De nézzétek meg inkább a honlapot [link]

2014. jan. 22. 18:27
 7/10 anonim válasza:
100%

Credo csuklós igen kényelmes, rengetegen felférnek rá. Nagy hely van benne gyermekkocsisoknak, kerekesszékeseknek is.

(győri vagyok, itt gyártják)

2014. jan. 26. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Lehet, hogy kényelmes meg nagy, de ha hamarabb szétesik mint mondjuk egy volvo vagy egy citaro, de mondhatom a solarist is, akkor semmit sem ér.
2014. jan. 26. 18:32
 9/10 anonim válasza:
Egy valamit ne felejtsünk el: a pécsi utakon ahol sikerült az összes aknafedőt a kerék nyomvanalába építeni minden busz - a merci is- úgyanúgy csörög zörög, szét akar szakadni mint a credo meg a többi. nem a busszal van a baj, hanem az albán szintű utakkal. a credo távolságiként iszonyú kényelmetlen, de helyközi buszként tökéletesen megfel
2014. jan. 26. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
A credo a legjobb! (itt szabolcsba biztos
2015. jan. 6. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!