Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Flirt vonatokra szerintetek...

A Flirt vonatokra szerintetek is elég lett volna oldalanként egy ajtó?

Figyelt kérdés

Ezzel több ülőhely lenne rajta.

A Flirteket Magyarországon inkább személyvonatokként használják, mintsem HÉV, S-bahn szerű forgalomra.


A kocsiszekrényük pedig nem olyan hosszú, mint a mozdony húzta személykocsiknak.


Németországban is vannak Flirtek , ott is személyvonatként, illetve sebesként használják őket és oldalanként 1 ajtó van rajta.


[link]

[link]



2014. szept. 26. 22:00
 1/9 anonim ***** válasza:
67%

Felteszem az meg sem fordult a fejedben, hogy nem minden állomáson van egy oldalon van a peron.

Tegyük fel hogy csak a bal oldalon vannak ajtók. Akkor ha egy olyan állomásra érkezik a vonat, ahol a síntől jobbra van a peron, akkor hogy szállnak le az utasok? És pár ülőhelyért nem fogják átépíteni az összes megállót.

2014. szept. 26. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Kedves első, nem úgy értettem, hogy csak az egyik oldalán legyen ajtó.


Hanem kocsiszekrény oldalanként egy ajtó, tehát egy kocsiszekrényen 2 ajtó lenne.

2014. szept. 26. 22:07
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem azt írta a kérdező, hogy csak egy oldalon, hanem oldalanként egy :D
2014. szept. 26. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Első, félreértetted a kérdést. A kérdező azt kérdezi, hogy a középső két egységre nem-e lenne elegendő oldalanként egy-egy ajtó a jelenlegi két-két ajtó helyett.


Szerintem nálunk is bőven elegendő lenne egy-egy ajtó, kicsit tényleg helypocsékolásnak tűnik a két-két ajtó.

2014. szept. 26. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

És az a néhány + ülőhely boldoggá tenne?

Közben meg moroghatnál, hogy lassú a ki és beszállás!

2014. szept. 26. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Végül is igazad van, jó az elgondolás, mert a képeken látható kialakítással is bőven, kényelmesen fel tudna szállni az itteni utazóközönség-tömeg. Biztos valaki tudja a miérteket, hogy miért nem ilyen típusokat rendeltünk (jobb üzlet, esetleg túlméretezett utas-előtanulmányok, stb.).
2014. szept. 26. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
93%

Több ülőhely lenne, lassabb, nehezebb le és felszállási lehetőséggel.

Az ülőhelyek számát drasztikusan lehet növelni azzal is, hogy a kedves utas csak a fenekét pihentetné az ülésen, a táskáját nem. Tapasztalatom szerint fél telítettséggel sem jut hely mindenkinek.

Ezen meg a gyártó nem tud, a kalauz nem mer vagy nem akar változtatni.

2014. szept. 26. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Kedves utolsó! Én vezető jegyvizsgálóként mondom neked, hogy mindig szólok az utasoknak, amikor azt látom, hogy 1ülésen az illető ül, a mellette levőn a kistáskája, és a szembe levőn pedig a nagytáskája pihen. Máris több ember szokott ülni egy ilyen "körjáratom" után, mint előtte...
2014. szept. 27. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
én ahol utazom sokszor azt látom hogy ennyi ajtó is kevés. Rengetegen nyomulnak fel főleg csúcsidőbe,olyan tömegnyom or van mint egy metrón,heringállapot,és tolják egymást,a leszállók le se jutnak a felszállók tolulnak fel,lefele ugyanugy mint az oroszok. Félelmetes.És csak egy egység van persze olyankor mindig:(
2014. szept. 27. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!