Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az "első ajtós felszállás"...

Az "első ajtós felszállás" miatt növekedett-e a BKV bevétele?

Figyelt kérdés

2014. nov. 1. 11:31
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Mióta van első ajtós felszállás nőtt a cég bevétele, igen.
2014. nov. 1. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Nekem van bérletem, mégsem szól semmit a sofőr, ha úgy szállok fel, hogy semmit nem mutatok.

Szóval nem tudom.

2014. nov. 1. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Én csak annyit tapasztaltam, hogy mióta itt nálunk bevezették ezt a járatokon, végre fel lehet férni a buszra, mert feleannyian utaznak rajta. A sok cigányt és csövest végre leszállítják.
2014. nov. 1. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Nem tudom, jellemzően a kisforgalmú vonalakon vezették be, ami persze érthető, ha a 7-es buszon vagy a 7E-n mutogatna mindenki bérletet, akkor száz év lenne a menetidő. Viszont a Rákosrettenet és Budaszűzmária között 4 és fél utassal járó 8312-es buszon nem tudom mennyit lehet keresni, mennyien blicceltek rajta eredetileg.


Egyébként nekem tetszik az elsőajtózás. Viszont ha igazán le akarnánk törni a bliccelést, akkor a metró mintájára én peronzárral engedném be a forgalmasabb villamosok (4-es 6-os, 1-es, 3-as), buszok (7-es család), HÉV-ek (mind) az utasokat. Persze ez se teljesen működik, mert pl. abban a megállóban, ahol megáll a 7-es busz megáll nyolc másik is, de ez akár villamosra is igaz lehet. Mindenesetre ha akarnák meg lehetne oldani.


Vagy a forgalmasabb vonalakra állandó ellenőr/kalauz. (Aki mondjuk ha teltház van nem tudna végigmenni a járművön. Passz. Csak ötletelek.)

2014. nov. 1. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

A BKV bevételét nemigen befolyásolja,hiszen a BKK adja el a jegyeket. A BKK kimutatásaiból nehéz ezt pontosan megmondani. A jegyárbevétel tuti nőtt, de több lehetséges oka van ennek.

1. Szigorodott a bevétel-ellenőrzés, így nehezebb bejutni a metróba jegy nélkül és sok járat lett elsőajtós . (Gyakran egész városrészek maradtak "ingyenes" járat nélkül, szerencsére.)

2. Olcsóbbak lettek a bérletek magánszemélyek számára.

3. Összességében javult a szolgáltatás elérhetősége, lefedettsége és végső soron minősége is.

2014. nov. 1. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Azért viszonylag komoly forgalmú vonalakon is be lett vezetve az elsőajtózás. A legnagyobb forgalmúakon persze nem, de a közepeseken igen. Nem egy csuklós járaton elsőajtózás van. És működik. És kellemesebb is lett utazni.
2014. nov. 2. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Igen, növekedett, de én nem tartom valami fú de jónak, pl 178-ason simán felszáll hátul is egy csomó ember, és akkor egy hang figyelmezteti, hogy szálljon le, és szálljon fel elöl, de többnyire sz@rik bele, és így, mint eddig feljön boldog-boldogtalan, ez az igazság
2014. nov. 3. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
Szerintem biztosan. Sokkal kevesebben tudnak bliccelni így. Azért nem nézi szól a sofőr, ha máshol szálsz fel, és nem mutatsz semmit, mert nincs rá ideje szerintem.. Meg mire hátramegy, netalántán sok ember között, nemtudna beazonosítani, hogy melyik volt az.
2014. nov. 4. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Azért a sofőr a felelős, ha nem ellenőrzi. Ráadásul nem egy sofőrt megbüntettek, mert nem ellenőrizte rendesen a felszállókat. A 200E is elsőajtós, ami elég "nagy forgalmú" járat a reptérre. A tapasztalat az, hogy sokan felmutatják a bérletüket még a nem elsőajtós járatokon is.
2014. nov. 4. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:

Azért érdemes lenne kipróbálnia a BKK-nak, hogy mindenkinek 4.000 Ft-ért adná a bérletet: ugrásszerűen emelkedne a bérletet vásárlók száma! Rendszeresen utazom első ajtós járaton, egyszer véletlenül majd egy hónapig úgy, hogy az érvényes bérletszelvényem az érvénytelen alatt volt. Olyan sólyomszem sofőr nincs, aki észrevenné, mit mutat fel a delikvens!

Kit ábrázol a fénykép, milyen jogosultságú a bérlet. Este meg pláne! Ez csak egy próbálkozás. Nem egyszer látom, hogy az utas úgy tesz, mintha bedugná a jegyet a lyukasztóba és kamuból kattint egyet. Az külön megér egy misét, hogy a sofőrnél 450,- Ft-ért kapható jegy ára már tényleg abnormális! Az új automaták beállítása jó ötlet.

A kérdésre konkrétan az a válaszom, hogy számottevően nem emelkedett a cég bevétele, legfeljebb a sofőrök vérnyomása. (Ja, és néhány cezaromán sofőrrel jót tettek, akik élvezik, hogy a végállomáson legfeljebb 2 perccel az indulás előtt állnak be a megállóba, hadd szívjon az a tíz-húsz ember negyed órákat.)

2014. nov. 5. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!