Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi a helyzet a Szabolcs-Volánnal?

Mi a helyzet a Szabolcs-Volánnal?

Figyelt kérdés

Meddig mehet még az hogy a buszok jelentős része bérelt (némelyik inkább kukázott)?

A régiós összevonással jönnek a buszvásárlások?



2014. dec. 13. 20:05
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
(Ja és remélem hogy az esetleges vásárláskor a magyarokat fogják előnyben részesíteni. (Credo, ARC-Ikarus, CSM)
2014. dec. 13. 20:15
 2/13 anonim ***** válasza:
Állítólag jövőre vagy 250 buszt fog beszerezni az ÉMKK. Hogy ebből mi igaz, mi nem, nem tudom, de ha így is lesz, sajnos legnagyobb valószínűség szerint inkább Volvót (mármint bocsi, Rábát...) szereznek majd be, mint Credót vagy Ikarust. Egyébként előbb inkább Borsod megyét fogják megszórni velük, ahol a járműpark fele igazi matuzsálemekből áll.
2014. dec. 13. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Csak az a baj hogy Szabolcsban már a buszok jelentős része bérelt!
2014. dec. 13. 21:12
 4/13 A kérdező kommentje:
És a buszok terén szabolcsban is kritikus a helyzet
2014. dec. 13. 21:14
 5/13 A kérdező kommentje:
Ja és köszönöm a választ!
2014. dec. 13. 22:07
 6/13 anonim ***** válasza:
Jaaa, vegyenek #ócskaxar Credot meg CsM-et, amik arra vannak kitalálva, hogy a diófa alatt rohadjanak, csak mert madzsar. Hát, téged se az eszedért vinnének el.
2014. dec. 16. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

@ utolsó


Ez az örökös, százszor lejátszott vitatéma mindig előkerül valahogy. És mint mindig, megint csak azt tudom mondani, hogy érdekes módon JNSZ megyében a buszok fele Credo (a megye keleti részén meg gyakorlatilag csak az van), és még sose hallottam olyanról, hogy megbénult volna a tömegközlekedés, mert nem volt Kisújon vagy Karcagon hadrafogható autó. Ezekkel a pécsi statisztikákkal kapcsolatban is még mindig azt mondom, hogy valaki hazudik.

2014. dec. 16. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

Itt szabolcsban a buszok jelentős része credo. És nagyon jók. Ezek itt a legjobbak. Az Auotsan A1012-eseket egyszerre vették az EC12-esekkel, míg az autosan már rozsdásodik, javítani kell őket gyakran, míg a credo-nak semmi baja.


Erről ennyit 56%-os bunkó!

2014. dec. 20. 14:18
 9/13 anonim ***** válasza:
23%

Néhány apróbb bibi a Credokkal/a Credoval:

- Korrupt

- Becsődöltette az EAG-t

- Eddig készített ~1200 fostalicskát, ebből 0, azaz nulla darabot adott el tiszta közbeszerzésen, az összes többit elkorrumpálton.

- Igénytelen "mérnöki" munka.

- Igénytelen droid munka.

- Igénytelen vezetőség.

- Külföldi piac ignorálása.

- Rossz minőségű anyagok használata.

- "jóvanazúgy!' összeszerelés.

- Meglepően kényes buszok.

- Megdöbbentő rendelkezésre állás.

- Megdöbbentő üzletpolitika.


És ezt minden normális ember látja, aki nem veri arra, hogy "médinhángöri!"

2014. dec. 21. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Te véletlenül nem az Index Fórumról jöttél? :D Mert én is fönt vagyok ott, és pontosan ugyanezt a posztot láttam néhány nappal ezelőtt. Meg szerintem te vagy az is, aki az Omnibusz FB-os oldalán is mindenhol megjelensz és teljesen oda nem illő posztoknál is megy a fujjkrédózás a részedről. Meg úgy általában véve mindenhol ott vagy, ha anti-Credo-hisztiről van szó, de javíts ki, ha tévedek és összekevertelek valakivel.


Az, hogy "becsődöltette" az EAG-ot, elég erős túlzás. Ennyi erővel a Volvo meg "becsődölteti" a Kravtexet. Ja igen, az nem számít, hogy ők korrupt módon intézik a tendereiket, nekik szabad. Ja, jó, most már értem a logikát. Azaz... várj csak... nem, mégsem.


Azt meg kell hagyni, hogy az összeszerelési minőséget én sem értem - legalábbis ha nem csak egy lejáratókampány része ez, mert valahogy még mindig kételkedek az igazságtartalomban. Arra a feltevésemre továbbra se tudott válaszolni senki se, hogy a Jászkun Credóival miért nincsenek ilyen jellegű, tömeges hibák. Ja, mert talán vigyázni is kéne a buszra, nem bele a kátyúba tőgázzal, mint a vadbarom?...


Az egyetlen dolog, amiben tényleg, megkérdőjelezhetetlenül igazad van, az az, hogy hülyeség a külföld felé egyáltalán nem nyitni. Bár azt is meg kell itt említeni, hogy nem hiszem, hogy sokan vennének egy a külföldiek számára teljesen nóném gyárból járműveket a társaságok, mint ahogyan mi se veszünk a kismillió keleti (európai és ázsiai) gyártó buszaiból.

2014. dec. 21. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!