Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKK panaszkönyvébe beírtakra...

Morvay Edina kérdése:

A BKK panaszkönyvébe beírtakra mennyi idő elteltével kötelesek válaszolni?

Figyelt kérdés
2014. nov.13-án beírtam a BKK panaszkönyvébe, mert igazságtalannak éreztem, amit a lányomtól követeltek diákbérlete jogosságát illetően. Erre a beírásra 2015. jan.26-i dátummal érkezett válasz, amit febr.6-án hozott ki a postás. Mennyi idő múlva lettek volna kötelesek válaszolni és hivatkozhatnak-e arra, hogy azért csak most irnak,mert "adminisztrációs hiba "miatt januári levelük elveszett. Hova fordulhatok ezek után jogrvoslatért abban, hogy érdemes-e ezt az ügyet tovább vinni? Van ingyenes jogi tanácsadás valahol?

2015. febr. 9. 12:45
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

A szolgálatukat végzik, ez az előírás, vagyis ha csak ez történt, akkor kár a gőzért.

A diákbérlet jogosságát (akkor még, a matrica meglétét), én nálam is nézték - a BKK előtt, a BKV ellenőrök. Máshol is ez a szokásos eljárás, ha diákbérlettel akar valaki kedvezményt igénybe venni. Nem az számít, hogy "nézz rá, ő még, gyerek!", mert ezzel, semmire sem lehet menni.

A kérdésed magyarázatából, meg nem tűnik ki, hogy valami más, negatívum érte a lányodat (helytelenül viselkedtek vele).

2015. febr. 9. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
90%
Én emailben szoktam kommunikálni a BKK-val. 30 nap a válaszadási határidő, ez külön értesítéssel 30 nappal meghosszabbítható. Tapasztalataim alapján decemberben lassabban dolgoznak a szabadságolások miatt, íggy nyilván a te eseted is ilyen lehetett. Szerintem ilyen kis ügyben nem érdemes a szabadidődből sem áldozni és a BKK apparátusát sem terhelni.
2015. febr. 9. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Ez miért is igazságtalan?
2015. febr. 9. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
91%

Szemét ellenőr, el merte kérni a lányod diákigazolványát gondolom...

Sokszor nincsenek a helyzet magaslatán az ellenőrök, de azért az utasok is megérik a pénzüket...

2015. febr. 9. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Szerintem kár pazarolni az időt, hogy a BKK panaszkönyvébe írj, maradj otthon, írj tele egy A4-es lapot a problémáiddal, és tedd bele az iratmegsemmisítőbe! A végeredmény ugyanaz lesz.

A BKK kínosan ügyel a propagandájára, Facebook oldalukra ha egy kicsit is negatív dolgot mersz írni (építő jelleggel akár), törlik a hozzászólásod, és nagy eséllyel kitiltanak. Struccpolitika uralkodik a cégnél, a panaszokkal nem foglalkoznak jelentősen.

2015. febr. 9. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Kíváncsi lennék a teljes történetre, leírnád?
2015. febr. 9. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Kérdező:

Kár volt privátot írnod. Egy jogszerü ellenőrzés miatt (mivel másról nem írtál), meg kár panaszkodni - mert ez, az volt, még akkor is, ha ezt, nem is akarjátok elfogadni.

2015. febr. 13. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!