Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Kecskemét egy kis város, és...

Jason89 kérdése:

Kecskemét egy kis város, és így mennyivel lenne haszna kecskemétnek, vagyis kis város-nak ha villamos épülne vagyis közlekedne szerintetek? .

Figyelt kérdés

kis város esetében csak úgy lenne érdelme ,ha villamos épülne ott ,ha szomszédos városok-kal lenne összeködve?.

vagy érdelmetlen mert kecskemét akkora város és olyan közel vannak, a boltok a pláza és a ussszoda is hogy minek kellene oda villamos?.



2015. aug. 31. 06:13
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Maximum csak akkor, ha tram-train-ként, a többi 3 vasútvonalba lenne integrálva: 142-es (Lajosmizse - Kecskemét), 146 (Kecskemét – Kunszentmárton) - lenne megállója a reptérnél is, 152 (Fülöpszállás – Kecskemét).
2015. aug. 31. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Egyetértek Krekonexszel: önmagában nem tartana el Kecskemét egy villamosvonalat, de a környező településekkel együtt már lehetne egy tramtrain rendszeren gondolkozni - különösen Kiskunfélegyháza, Nagykőrös, Ceglèd viszonylatában. De ez ugye második vágányt igényelhet a ceglédi oldalon.
2015. aug. 31. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
82%

A google-ben megtalálhatod, hogy hány utas/óra felett érdemes villamost alkalmazni. Kecskeméten ez nincs meg.

Amit az első két válaszoló ír, nem hülyeség alapvetően, de inkább utópia jelenleg

2015. aug. 31. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Utópia? Ehhez képest Hódmezővásárhely-Szeged viszonylatban már elég komoly projektelőkészítő munka folyik. Ami azért jó, mert a későbbi projekteknek már meglesznek a jogi keretei és lesz hazai tapasztalat is. De ternészetesen ha maga Kecskemét nem akar ilyet, akkor garantáltan nem lesz belőle semmi. És megkockáztatom: tramtrain nélkül is lehet hatékony hálózatot létrehozni abban a régióban.
2015. aug. 31. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Ha idevalósi vagy, tudhatod, hogy a legtömöttebbek az 1-es, 3-as, 12-es, 14-es buszok vonalai. Ezeken lehetne villamoshálózatot üzemeltetni csak. Máshol pillanatnyilag a busz gazdaságosabb, nincs az az embertömeg, ami kitölteni a villamosokat a nap minden szakában. Ami még lehetőség lenne, hogy a belterületen villamosvonalakat üzemeltetnek, és a város szélére helyezik a buszpályaudvarokat, a villamosra terelve a városba be-és kiáramló embereket. Ehhez viszont olyan pöpec menetrendet kellene készíteni, amit itt nem lehet. Ha már villamosítani kellene, akkor Kecskemétnek trolibuszhálózat érné meg szerintem.
2015. aug. 31. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
69%

Egyáltalán nem érné meg a Villamos kecskemétnek, olyan település szerkezete van a városnak hogy abszolút gazdaságtalan lenne maximum tram-train ként. Két legforgalmasabb pontja közt is elenyésző a távolság. De egy Kecskeméten belüli önálló villamoshálózat teljesen felesleges. Meg meg kell nézni a kihasználtságot a buszok 80% üresen szaladgál szinte a teljes vonalon az említett viszonylatokon is csak csúcsidőben munkanap van érdemi forgalmi de egy csuklós busz oda is elég bőven. Csúcsidőn kívül vagy hétvégén ki használná ugyan a villamost az 10-20 ember akinek még egy szóló busz is sok?

De a tükrözi ezt a menetrend is...

2015. aug. 31. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!