Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Lehetne gyorsabb a gödöllői...

Lehetne gyorsabb a gödöllői hév? Pontosabban a menetidőt csökkenteni?

Figyelt kérdés

15 éve járok ezzel a vacakkal. Egy óra a teljes vonal -.-

Lassúés rázkódik, hogy a többi közismert bajt ne is említsem.

Annyi felesleges megálló van pesten beül. Minden hévmegállóban 2-3 buszjárat is megáll. Mágyásföld alsótól, miért nem szüntetik meg a megállókat? A pestieknek ott a sok busz. Aki meg oda megy, az száljon át cinkotán.

Igazságtalan, hogy a pestiek kényelme miatt, mások szívnak és szó szerint szenvednek ezeken a százévec vackokon.


2015. okt. 1. 12:21
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
94%

Volt egy időszak, amikor az Imre utcánál tömegesen szálltak át pestiek a hévre reggelente (főleg a x76-os buszokról). Amióta van busz sáv, ez már elenyésző. Egyébként az sem fogta vissza a HÉV-et.

Az sem igaz, hogy a városn kívülről jövők csak az Örsre mennek. Én minden állomáson látok leszállókat.

Gondolkodtam, melyik megállót lehetne szüneteltetni, de szerintem egyiket sem.

2015. okt. 1. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:

Azert irtam, hogy átszállnak cinkotán a buszokra. Aki meg a belvárosba akar menni onnantól megállás nélkül örsig.

Mert a többi megálló buszal is annyi, mint hévvel. Szóval már csak megszokott peti kényelemnek van ez a sok megálló.

2015. okt. 1. 14:26
 3/17 anonim ***** válasza:
94%

Nem tudom, ki pontozott le, de lelke rajta. A hasznos válaszokat az ezoban szokták lenyomni.

A városvezetés is más véleményen van, mint te, mert nem megállók megszüntetésén, hanem a metró és hév összekapcsolásán dolgoznak.

Biztos vagyok benne, ha egyetlen megálló kivétele tervbe lenne véve, máris kezdődne az aláírásgyűjtés, hogy ne.

Párhuzamos közlekedésű busz:

Én rákosligeti vagyok. Régen be lehetett busszal érni az Örsre 18 perc alatt. Ma annak is örülünk, ha 30 perc alatt bent vagyunk. Nekünk sincs más lehetőségünk, mint a 76-os. Rengeteg gyerek száll át vonatról, s mennek Mátyásföldig. Mi meg várjuk a következő tömött buszt, hátha felférünk. Gyorsjárat megszűnt.

Egyenes utcánál ott van az egyetemi kollégium.

Cinkotán milyen buszra lehet átszállni? Onnan semmi nem megy Örsre.

2015. okt. 1. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
2015. okt. 1. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%

Aki itt ráfekszik a pirosra, miért nem ír be hasznosabb választ? Csak nem azért, mert nincs?


Kedves kérdező, piroskéz nyomogató!


Melyiket lehetne kihagyni, amelyik szerinted, szerintetek felesleges Cinkota és Gödöllő között élőknek?

1. Rákosfalva

2. Nagyicce

3. Sashalom

4. Mátyásföld, Repülőtér

5. Mátyásföld, Imre utca

6. Mátyásföld alsó


Szóval, melyek azok a megállók, amelyeket biztosan nem használnátok?

Gödöllő és Cinkta között a menetidő 33 perc, cinkotától Örsig 14, összesen 47 perc. Ha az összes megállót kihagyná, akkor is kb. 40 perc kellene a teljes útra.

2015. okt. 1. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
100%
A linkelt írásban is a megállóhelyek áthelyezése szerepel a tervekben, nem számuk csökkentése.
2015. okt. 1. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:

Szerintem kellene pályasebesség-növelés, amennyire csak a nyomvonal engedi, korszerű, jól gyorsuló motorvonatok, zónázó vagy gyorsított vonatok.

Jelen formájában minden HÉV egy lassú, vicc az egész.

Vicc, hogy a Nagykörúttól kb. 40 perc Nagymaros, a Délitől Velence és a Batyitól Szentendre....

2015. okt. 1. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
52%
Én összetenném a kezem egy HÉV szintű valamiért! Kisvárosban élek, a szomszédos nagyvárosba este 6 után semmi (!) nem megy! Se hétköznap, se hétvégén. A közút olyan, ha nem figyel az ember, tengyelye törik a kocsinak. Gödöllőre megy HÉV, megy vonat (a legmodernebb!), buszok, meg ott az autópálya is! Egyesen nagyon nincsenek tisztában azzal, mi a helyzet vidéken egyes helyeken.
2015. okt. 1. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
65%

Vicces hogy Pesttől egyel arrébb már megy a "pestiezés" :D


Amúgy valamennyit biztos lehetne lecsípni a menetidőből, de alapvetően a mai HÉV-nek nem az a célja hogy "A" végállomásból "B" végállomásba gyorsan eljuss, hanem egyfajta villamos szerepe van a városokon belül.


És mellékesen nem csak Pesten belül áll meg, az összes érintett városban megáll 4-5 helyen.


Kérdés hogy ezekkel az "átszállításokkal" mennyivel lenne előrébb az egész, elvégre csökkenne az utazóközönsége, még nagyobb konkurencia lenne a busz, plusz Pesten sem az igazi a külső kerületek közlekedése. Na meg hosszú távon pont a metróval való összekötés, és az átszállás csökkentése a cél.

2015. okt. 1. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
100%
Én mondjuk olyat el tudok képzelni, hogy lennének "gyorsított" járatok, amik csak a főbb megállóhelyeken állnának meg, csak ehhez jól szervezett közlekedés kell. Na meg ahogy írták, a pályát kellene felújítani és nagyobb sebességűre kiépíteni....és a mostani 30-40 helyett tudná tartani az 50-60, hosszabb szakaszokon 70-80km sebességet.
2015. okt. 1. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!