Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért használják olyan kevesen...

Miért használják olyan kevesen a MÁV jegy-automatát?

Figyelt kérdés
Hetente utazom a nyugatiból és meglepődtem rajta, hogy míg a hagyományos pénztárnál sorban áll 20-30 ember, az automatánál van olyan amikor nincs is senki. Pedig nem egy agysebészet a használata :)
2016. márc. 19. 12:35
 1/7 anonim ***** válasza:
82%
Valóban nem, de évmilliók teltek el úgy, az emberek emberközösségben éltek. Az ember nem szeret géppel beszélgetni, ha nem muszáj. És ami neked egyszerű és gyors, másnak akkor is rejtélyes lehet, ha egyébként magas szintű matekon, vagy filozófiát tanít egyetemen.
2016. márc. 19. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 MZ.per.X ***** válasza:
100%

Szerintem "félnek" tőle az emberek.


Egyrészt megy a riogatás hogy elnyeli, nem ad vissza. Másrészt sok esetben tényleg nem lehetett kp-val fizetni. Na meg például a Pesti régebbi buszjegy automatákat mindig eltömködték a csövesek, és nem működött.


Na meg a többség még a pénztárnál is képes fél órán át magyarázni hogy milyen jegyet, hova szeretne. Kedvencem az mikor még ott áll neki rákérdezni hogy megy e egyáltalán Bugacpusztára vonat. Na meg sok embernek külön igényei vannak, 4-es hely, 1-es hely, menetiránnyal szemben utazzon.


És az sem utolsó szempont, hogy ahogy láttam, mindig mindenki siet ezerrel, olyankor meg nem állnak neki a géppel ismerkedni.


De én ennek csak örülök, mert én elég antiszociális vagyok, rühellek sorba állni, meg pénztárosokkal beszélni, és így legalább gyorsan haladok az automatánál. :D

2016. márc. 19. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
28%
Én azért nem használom, mert nehezen kezelhető, átláthatatlan a felhasználói felületük. Ha az átlagnál kicsit rövidebb a sor, hamarabb kivárod, mint hogy az automatánál megvennéd a jegyet.
2016. márc. 19. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 MZ.per.X ***** válasza:
89%

Szerintem amúgy nem átláthatatlan, nekem 1-2 használat után már szinte ugyanúgy ment mint pénztárból kérni.


Annyi a szokatlan, hogy a vastag üveg előlap miatt máshova kell kicsit koppintani, nem úgy mint mondjuk egy mobilnál, de ez is megszokható. Mondjuk kezelő felületre a BKK-s automaták szerintem szebbek a modern dizájnnal.


Esetleg lehet kirakhatnának a várókba 1-1 TV-t információkkal, és azon bemutathatnák a használatát, hasonló videóval:

https://www.youtube.com/watch?v=u_z9jzow734

2016. márc. 19. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
90%
Nekem csakis annyi a problémám velük, hogy néha nem érzékeli, hogy nyomkodom, vagy nem elég pontos (más jegyfajtát tesz a kosárba, mint amit én akartam, mert úgy érzi, hogy azt nyomtam). De amúgy szoktam használni, mert így is gyorsabb, mint a pénztári sorban állás.
2016. márc. 20. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Idpsebbeknek meg főleg " bonyolult " inkéább maradnaka emgszokott beávlt rendszernél.
2016. márc. 21. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 MrPifta ***** válasza:
24%
Én azért nem veszek ott, mert a kalauznál jobban szeretek, attól a megállótól, ahol nincs jegykiadás. Ha nem jön kalauz, feleslegesen vettem jegyet.
2016. márc. 22. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!