Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Lenne értelme a 23-as metrónak?

Lenne értelme a 23-as metrónak?

Figyelt kérdés

Elvileg van a 2-es és 3-asnak földalatti (egyvágányos) összeköttetése a Deák térnél. (Legalábbis az OpenBVE szimulátorban van Örs vezér tere-Kőbánya Kispest vonal.) Szerintem menetrend szerint lenne értelme kihasználni mondjuk 10 perces követéssel. A többi meg menne ahogy eddig. A Keletinél becsatlakoztatni a 4-est a 2-esbe (Kelenföld-Déli) és kész is lenne a 24-es metró. Mivel a 24-es végig a föld alatt menne, ott se kell vezető. A 23-ast meg az orosz metrókkal vinnénk. Kevesebb átszállásra lenne szükség. Vagy a másik ötlet a 243-as metró (Kelenföld-Keleti-Deák-Kőbánya) Na jó az utóbbit, akkor amikor a 3-as vonalat felújítottuk és nyugodtan beküldhetjük az Alstomokat oda.


Az egész kivitelezhető lenne, mivel alagutat nem kell fúrni. (Na jó egy minimálisat, hogy a Keletinél fizikailag is össze legyen kötve a 2-es és a 4-es.)


Sőt, mivel így lesz 24-es és 23-as lehet nem is kell 2-es, (csak ehhez 2 vágányosítani kellene a Deáknál a metrócsatlakozást a sűrű követés miatt)



2016. máj. 15. 11:55
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
80%

Eleve a metróvonalakat is úgy kellene tervezni, hogy azok - utasforgalom számára - összeköthetőek legyenek, de idáig - Budapestre értve - egyiknél sem valósult meg ez (na jó, az 1-es kivételt képez). Jó a M4 Keleti - Stadionok (tudom nem ez a megálló neve) összeköttetése még nem lenne lehetetlen, csak erre sincs esély.

Az, hogy automata... - ennek semmi köze annak, hogy a felszínen, vagy az alatt halad, hanem a pályához van köze (ráadásul a felszíni metrószakaszok is kellően el vannak szeparálva).

Amúgy jó lenne, átszállások nélküli metróvonalakra, csak erre mint írtam, nincs esély.

Újpest - Nyugati - Kossuth - Déli;

Déli - Kossuth - Deák - Köki;

Örs - Astoria - Deák - Arany - Újpest;

Örs - Stadionok - Keleti - Kelenföld.

Örs - Stadionok - Keleti - Rákóczi - Corvin - Köki.

Itt még lenne is forgalom, csak mint írtam, ezekre nincs esély.

2016. máj. 16. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:
Utolsó ötlete még jobb is, csak ehhez már fúrni kell néhány alagutat. Kár hogy az alagúthoz nem elég egy ütvefúró xD Támogatnám az ötletet mindenképp.
2016. máj. 17. 08:28
 13/13 A kérdező kommentje:
Ha vakondokra bízzuk a metrófúrást, akkor a 11-es ötlete olcsón megvalósítható lenne :)
2018. febr. 2. 14:38
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!