Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi a véleményetek róla, hogy...

Mi a véleményetek róla, hogy kiiktatják az Alstom metrók egyedi ajtónyitását?

Figyelt kérdés
Tehát ezentúl ugyanúgy lesz mint régen, az összes ajtó egyszerre fog nyílni. Mindezt azért mert azoknak a félkegyelműeknek köszönhetően akik csak álltak bambán és várták az ajtónyitást vagy képtelenek voltak normálisan, határozottan megnyomni a gombot, úgy meg az ajtó persze zárva maradt. Olyan sok utaspanaszt gyártott a sok életképtelen, hogy visszafejlesztik a rendszert nekik köszönhetően. Normális az, hogy a hülyékhez kell alkalmazkodni? 😐
2017. márc. 16. 11:03
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
40%

Szia!


Ha erre van igény, felmérték, megvizsgálták, miért is ne.

Lehet, hogy sok embernek könnyebbséget okoz. Biztos sok olyan is van, aki megszokta az évtizedek alatt, hogy minden ajtó kinyílik.

Végre egy olyan döntés, ami az utasok kezdeményezésére történt, remélhetőleg több felmerülő igényt is figyelembe vesznek majd a döntéshozók.

2017. márc. 16. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
39%

Szerintem teljesen mindegy.

Úgyis meg kell állnia minden állomáson, akkor is ha nincsenek utasok.

Ennek csak felszíni állomásokon, hidegben lett volna értelme.

Ilyen állomásból meg 2 van (Örs, Pillangó utca), szóval nem egy nagy tragédia. Legalább nem kell nyomkodni azt, amit napi több ezer ember nyomkodott.

2017. márc. 16. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
94%

Bonyolultabb ennél az ügy. Egyrészt sok volt a panasz, mert a szoftver a teljes megállás előtt megnyomott gomb esetén a jelzést nem tárolta el, ami Budapesten sehol máshol nem így működik: az 1970-es évek óta minden olyan járművön, ahol jelezni kell, azt megállás előtt is meg tudtad tenni. Ennél viszont nem. Ezért aztán koppantak és toporogtak az utasok az ajtó előtt. Az Alstom pedig szerződéses kötelezettség híján nem volt hajlandó a szoftverhez hozzányúlni.


A BKK kommunikációs gépezete persze ezt nem vállalta fel, rátilták hát az egészet gyakorlatilag a vakokra és gyengénlátókra, mondván nem találják maguktól a gombot...

2017. márc. 16. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
A felszíni állomásokon, télen, rengeteg haszna volt a dolognak, főleg a Fehér úti tartózkodás alatt. Nyáron, a klímaberendezés működése okán volt kézenfekvő a dolog. Annyi volt a szépséghibája, hogy nem ismerte a jelzés begyűjtés és a visszazárás funkciót. Hozzáteszem eleve úgy kellett volna megrendelni, hogy ezeket tudja. Minden esetre bosszantó az egész. Emlékezzünk csak vissza a TW6000-es villamosok érkezésére: Par hét után kiiktatták a visszazáródás funkciót, mert nem tudták megtanulni használni az emberek. Aztán évek elteltével mégis visszaállították, sőt, ma már minden valamire való villamos és busz tudja. Ameddig a Combinokon nem működött a visszazárás, jól megfigyelhető volt, hogy a végállomáson várakozó szerelvény összes ajtaját kinyitogatták a népek, aztán ültek a teljesen kihűlt villamoson. Máig akadnak olyanok akik csodálkoznak ha nem jeleznek és nem áll meg a jármű vagy megáll csak nem nyílik az ajtó. Naponta látni amint toporognak a megállóban és értetlenül néznek, hogy miért nem nyitja a vezető az ajtót s meg sem fordul a fejükben, hogy a fényárban pompázó gombbal beengedjék magukat a járműbe. Ennyi erővel mindenhol ki lehetne iktatni a funkciót.
2017. márc. 16. 12:19
 5/11 anonim ***** válasza:
95%

Inkább ki kéne javítani a szoftvert.

Ez így, hogy megállás után még 3 másodpercet várni kell, és csak akkor nyílik az ajtó, ha ez után nyomod meg a gombot, tényleg rohadt idegesítő, és lassítja az utascserét.

Az utaspanaszok teljesen jogosak, ha használnád a metrókat rendszeresen, egyetértenél velük.

2017. márc. 16. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Rengeteget metrózom... Nekem mindig minden működik, úgy ahogy kell...
2017. márc. 16. 17:49
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Értem én hogy a specifikációnak megfelel a működés, de amíg nem lehet előre jelezni,addig ez szhar. Nem felbasználóbarát :)
2017. márc. 16. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 Fatal_3rror_ ***** válasza:
92%

Én nem tartom magam életképtelen félkegyelműnek, de a jelenlegi rendszer szar.


Korábban is nyomta mindenki mint az ökör, most is nyomja mindenki de elég nagy a holtidő a megállás és az ajtónyitás között. Másrészt ennek van értelme egy munkaszüneti-esti napon, aminkor 10 ember ül a metrón, de semmi értelme csúcsforgalomban vagy föld alatti üzem.


Na meg ezzel behoznak az embereknek +1 felesleges gombnyomást egy olyan közlekedési eszközön, ami maximalizálja az utascserét...


Amúgy simán lehetne ezeket programozni, akár külön megállónként is.

- Felszín alatti üzemben nyína az ajtó alapból.

- Felszín feletti megállóknál gombnyomással ELŐRE lehetne jelezni.

- Mindenki boldog lenne.

2017. márc. 17. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 Fatal_3rror_ ***** válasza:

Ami még eszembe jutott, az emberek egyre "türelmetlenebbek" mert hozzászoktak ahhoz, hogy minden pöccre működik.


Az autónál csak elfordítod a kulcsot és megy, a telefonod századmásodpercek alatt reagál, ha a weblap nem tölt be 1 másodpercen belül, már lassúnak érzed...És ebben a rohanó világban eléd áll egy szerencsétlen metróajtó, amin másodpercekig nyomogatod a gombot mire kinyílik. Egyszerűen nem ehhez vagyunk hozzászokva.

2017. márc. 17. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Fatal_3rror_ ***** válasza:
A BKK "köszönjétek nekik" kommunikációja meg tényleg elég undorító.
2017. márc. 17. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!