Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Tudtommal a moszkvai metró...

Tudtommal a moszkvai metró összes szerelvényét a Metrovagonmas gyártja. Ott is ilyen megbízhatatlanok ezek, mint azok, melyek itthon közlekednek?

Figyelt kérdés
2017. jún. 25. 22:06
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%

Amiket nekünk gyártanak, azok egyfajta prototípusok, másnak ezt nem gyártják. A saját típusaik hosszabb átfutási idővel lettek fejlesztve, és modernebbek, így valószínűleg megbízhatóbbak.

Azért illúziókba nem ringatnám magam, ugyanabban a gyárban készülnek azok is.

2017. jún. 25. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%

nagyon jó kérdés.


olyan kocsikat gyártanak, amik úgy néznek ki, mintha felújították volna a budapestieket..de arra nincs pénz elegendő. egyszerűbb, gyorsabb, olcsóbb újat gyártani...


ez az eredménye.

2017. jún. 25. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 Dzseri ***** válasza:
77%

Minden vonal más és más. Pl: a 2esen járt kocsik is csak átalakítva járhatnak már a 3-oson.

Amit a megrendelő kíván úgy alakítják, ezért sok a prototípus. Más a biztosító rendszer is, lehet más a feszültség is, stb.

A "felújított" metróban van Hitachi motor, Knorr Bremse fék, Caf futómű, stb. Össze van Légózva, nem forrt össze.


Sajnos Putyin és Orbán ezt is elintézte nekünk. Ha nem lenne kormányzati hozzájáruláshoz kötve az önkormányzati hitelfelvétel, biztos nem a felújítás mellett dönt a főváros.

2017. jún. 25. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
100%

Nem, mert az oroszok imádják ezeket a metrókat és foglalkoznak velük. Másrészt maguknak nagyon jó metrókat gyártanak, és a régieket is karbantartják. A legújabb metróik pl. a 81-765 ( [link] már simán jobbak mint 1-1 nyugati példány. Illetve a régieket nem csak nosztalgiacélból "újítják" fel hanem azért is hogy normálisan, utasforgalomban közlekedjenek nap mint nap.


Egyébként meg a régi metrók teljesen megbízhatóak, csak a média hiteti el az emberekkel hogy rosszak, (politika...) meg ugye hagytuk őket elrohadni ahelyett hogy mondjuk az Ev/A-khoz hasonlóan a VJSZ-ben felújították volna őket és kaptak volna még 20 évet.

2017. jún. 26. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
32%

ez a biznisz egy nagy hűtlen kezelés volt, és benyalás az oroszoknak

Olyan mintha a 30 éves ladád helyett nem egy új nyugati autót vennél, hanem a nyugati új autó árának 80% áért felújítanád a 30 éves ladát


Ez történt a Budapesti metróval.

Pénzkidobás, pénzlopással elegyítve, meg egy kis külföldi befolyás és benyalás.

És meg is van az eredménye

Szarból nem lehet várat építeni

Illetve lehet, de az szarvár lesz.

2017. jún. 26. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
32%

egyébként hogy a kérdésre is reagáljak

Az oroszoknál nem gond ha nem teljesen üzemszerüen müködik valami, ők leszarják ha néha kiesik 1-2 utas mnert nem jó oldalon nyílt az ajtó stb...

Ugyhogy a kérdésedre a válasz az hogy ott is ilyen szarok ezek a metrók, csak ő náluk "jó az úgy" felfogás van

2017. jún. 26. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
82%

Ha jól tudom, egyedül az ajtónyitással vannak a metrónak problémái. Sem a hajtással, sem a fékrendszerrel nem adódtak gondok. Ergo egy másodlagos hibáról beszélünk, amit persze nem kell elbagatellizálni, és igenis javítsa ki a gyártó, meg fizesse ki a kötbért, de azért ne temessük már el az egész metróprojektet.


Nem akarom amúgy az oroszokat védeni, de a Metrovagonmas gyártotta a 40-50 évvel ezelőtt a régi szerelvényeket is, és azok évtizedekig futottak hiba nélkül, sőt a többségük még a mai napig is hiba nélkül fut.


Szintén nem az oroszokat védendő, de az Alstom metróival is voltak gondok, sőt a mai napig vannak. Az ajtónyitás ugyanúgy nem volt tökéletes, és a fékrendszert sem úgy szállították, hogy megfeleljen a magyar előírásoknak. Ráadásul decemberben konkrétan ütközés történt, ami már nem egy másodlagos probléma.

2017. jún. 26. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
67%

Iparban alapvető jelenség, hogy a beüzemelést követő első időszakban kijön a hibák nagy része. Mivel csak 2 db szerelvény van, ez kicsit tovább tart.

Egyébként nem a légkondi hiányzik az új szerelvényekről, hanem a visszatáplálást támogató áramátalakító a villamos hálózatról.

Az M4 állomásain tök kellemes "barlangi" hűvös van. Mert azok nem fűtenek annyit fékezéskor

2017. jún. 26. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
100%
7-essel egybehangzóan én is arra gondoltam, hogy ugyanez a cég (ill. jogelődje) gyárthatta azokat a régi kék metrókocsikat, amelyek sok-sok millió km-t futottak évtizedek alatt és nemhogy megbízhatóak, de gyakorlatilag elnyűhetetlenek voltak.
2017. jún. 26. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
#8: Már 5 db szerelvény van, és van bennük visszatáplálás.
2017. jún. 26. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!