Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Középtávon van bármi realitása...

Középtávon van bármi realitása a 3-as metró káposztásmegyeri meghosszabbításának? Szerintetek egyébként lenne értelme?

Figyelt kérdés

2017. okt. 8. 23:56
 1/5 anonim ***** válasza:
27%

én nem örülnék neki


az újpesti végállomáshoz hasonló undormány lenne itt is

2017. okt. 9. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem lenne értelme. Kiváltaná a 14-es villamost+Újpest-Rákospalota vasútállomásnál egy intermodális csomópontot lehetne létrehozni.Távlati tervekben pedig meg lehet hosszabbítani a 12-es villamost a Lehel tértől a Deákig.
2017. okt. 9. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Nemtudom, mit nevezel középtávnak, de már most kb 30 éve csak terv a káposztási vég.
2017. okt. 9. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

necces


Télikabát ezzel kampányolt legutóbbi 2 választáson, sőt, múltkor már voltak esettanulmányok is


DE!!! a fő probléma, hogy Kápmegyer nem nagy

még a Dunakeszi vonzáskörzettel se (mivel ugye az ott pont a kevésbé zsúfolt része, szóval ha a környékről hordaná rá busz, az se lenne tele; max ha Dunakeszi központból jönne, de akkor meg már bőven jobb a vonat+metró kombó), amihez nem feltétlen lenne szükséges egy metró a jelenlegi helyzetben

mikor voltak az első metró tervek, Káposztásmegyer kétszer ekkora lett volna


most ha rá is szerveznék a többi tömegközlekedést, akkor is, mik lehetnének a ráhordó járatai? 296-os Békásmegyerről



több értelme lenne egy Káposztásmegyeri vasútállomásnak (pl jégcsarnokkal szemben; akár külön 'kiálló sínpár'ként; azaz hogy 4 sávos megálló, hogy ne zavarjon annyira bele az amúgy is sűrű közlekedésbe; mert személyen kívül nem tudom mi állhatna ott meg) + a 3-as metrót kihozni Rákospalota-Újpest vasútállomásig (bár az meg olyan kis plusz táv UPKP-tól, hogy kicsit kár belekezdeni is)



a szerintem legjobb megoldás amúgy minden kétséget kizárólag egy S-bahn jellegű felújítás lenne :)

azaz 'hibrid' szerelvényeket (metró-vasút) beszerezni, a pályát kihozni Rákospalota-Újpestig, majd ott felszínre, s a váci vonalba belekötni

+ ezek után a KÖKI-nél is bele lehetne vinni minden macera nélkül (lévén hogy most is van sínes összeköttetés) a 'ferihegyi' vonalba (amit a tervek szerint átvezetnének a reptér 2-es terminál mellett-alatt, így biztosítva vasúti összeköttetést a reptér és a város között; s ha ezt kombinálod a 3-as metró vasútra vezetésével, akkor egy ilyen S-Bahn 'metró'val el tudnál a reptértől menni átszállás nélkül a Deákig jó 25-30 perc alatt :) )


de elkalandoztam :D

2017. okt. 9. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
Lehet realitása, de valóban nem túl nagy Káposztásmegyer, emiatt valószínűleg nem minden metró menne végig a vonalon. Ami miatt mégis lehet realitása az az hogy a 14-es hosszú vonalon elkülönített pályán halad, így a föld felett lehetne építeni a metrót ami jóval olcsóbb lenne, így akár még meg is épülhet.
2017. okt. 9. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!