Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ti hogyan oldanátok meg a...

Ti hogyan oldanátok meg a 3-as metró középső szakaszának pótlását?

Figyelt kérdés

Napokban sokat cikkeztek a 4-6-os sineinek rossz állapotáról, felújítás nem valószínű. Amúgy is rémesen túlzsúfoltak!


Lehel tér - Nagyvárad tér



2018. febr. 17. 10:49
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
82%
A Lehel tér Kálvin tér között villamossal meg lehetne oldani a pótlást. A BKV a 70-es években kitalálta a nagypaneles rendszert, ami gyorsan megépíthető és ha rendesen meg van csinálva elég sokáig bírja. 12-14-est a Kálvin térig járatni, 47-49-est a Lehelig. A parajosban lévő ICS-ket helyre kéne pofozni és villamos is lenne. A Kálvin tér-Határ út között maradna a busz, ami elég rázós ügy, mert ezen a szakaszon alternatíva nemigen van.
2018. febr. 18. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:

Ha megnézitek a villamosok átlagsebességét az alulmarad a buszokéval szemben, (ha azok nem kerülnek dugóba). Kiépíteni is jóval egyszerűbb, és olcsóbb, nem beszélve a karbantartásról! És hát a városvezetés amúgy sem támogatja az ilyen építkezéseket...

(A fonódó átlagsebessége 16-17 km/h, ez nagyon gyatra egy villamosnak, a buszoké 18-22 km/h.)


A 34/106-ot értelmetlen lenne visszavágni, gyakorlatilag a H5 + 4/6-ra terelné az utasokat, ami = totális káosz.

2018. febr. 18. 20:54
 13/15 anonim ***** válasza:
40%
Szerintem Budapesten kicsit túl szoktuk gondolni a pótlásokat, és olyan, mintha az utasok komplett hülyének lennének nézve. Nyugati nagyvárosokban ha egy vonalszakasz kiesik, akkor nem kezdenek neki átszervezni az egész meglévő hálózatot. Az utasok úgyis megtalálják az alternatívákat. Persze sűríteni a párhuzamos járatokat nem árt, de külön villamost építeni csak a pótlásra tiszta hülyeség lenne. A 3-as metró pótlása amúgy a világ legegyszerűbb dolga kéne legyen, hiszen szinte végig soksávos sugárutak alatt halad. Buszsáv és buszok, ennyi.
2018. febr. 19. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 A kérdező kommentje:

#13 Csak azt nem veszed figyelembe, hogy a 3-as metró legforgalmasabb szakaszáról van szó. Tehát nagyon sűrűn kéne járatni, nagyon sok csuklós buszt, ez egyrészt buszállomány, másrészt munkaerő kérdése. A forgalma iszonyatosan nagy, pl Nyugatinál lecserélődik az utazók nagy része, egy busz esetén ez nagyon elhúzódik, így nem tudják tartani a menetrendet, felhalmozódnak, annyi a zöldlámpának. Bár a villamosépítésnek én se látom a relevanciáját. De a feladat tényleg nem triviális. Én úgy gondolom a legjobb, amit tehetünk, ha megpróbáljuk az emberek egy részét a kevésbé kihasznált alternatív útvonalak felé terelni, még ha egy pár perccel hosszabb is lesz nekik az út.

Nem értem miért ellenzi annyira a BKK a 109-est, sokkal jobb útvonalon megy, mint a 17/19/41. (Csak mert megépítettek valamit, ami nem mindenkinek jó, használja mindenki azt, mert kifizettetik... Ha lenne értelme, használnák...)

2018. febr. 20. 09:28
 15/15 anonim ***** válasza:
A gond az, hogy a Körút-Határ út közötti szakaszon nemigen van alternatív útvonal. Max a Pestimreiek és Erzsébetiek a Soroksári út felé járnak, de Kispestre, Lőrincre a Baross utca, Mester utca, Soroksári út nem igazán jön be, mert lassú, dugóveszélyes és iszonyú nagy kerülő.
2018. febr. 21. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!