Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A közlekedéssel kapcsolatban...

A közlekedéssel kapcsolatban lennék a véleményetekre kíváncsi, mit javítanátok, cserélnétek le, mit tartanátok meg (egy-két hazai jellemvonás)? :D

Figyelt kérdés
Nincs rossz válasz, minden ötletre kíváncsi vagyok ! :D

2018. márc. 5. 18:27
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Én lecserélném a kicsinyes, lámpától lámpáig helyzekedős, nyomulós versengést; a követési távolságot be nem tartókat; a minél nagyobb hangerőre tuningolt kocsikat és hangrendszereket; valamint a kategóriákban (csak autós, csak gyalogos, csak bringás, stb.) gondolkodást és a gyalogosok zebránàl tőrténő magasból leszårását.


Megtartanàm a kelet-európai viszonylatban relatíve kooperatív jatmuvezetoi hozzáállást, a részletekre érzékeny és progresszív forgalomtechnikai kialakításokat és a néhány kivétellel jó minőségű gyorsforgalmi úthálózatot.

2018. márc. 5. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Mea culpa, szóval tömegközlekedés.


Lecserélném a bunkó járművezetőket és forgalmi személyzetet (de csak a bunkókat), a szolgáltatók válsàgkezelő procedúráit és a finanszírozási rendszert.


Megtartanam a kiváló hálózati lefedettséget, a sűrű kovetest, az ütemes menetrendet, a regionális szinten elég jól fejlett utastájèkoztatást (legalábbis amikor minden terv szerint megy nagyjából, akkor ez jó szokott lenni).

2018. márc. 5. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

A villamosok pályáját karbantartanám. Első körben nem kell a prágai száguldás, jó az 50. De annyi legyen meg! Váltókon is, ne csak 10/15.

Lámpa villamosbarát legyen vagy a villamos állítsa / nyugaton van ilyen állítólag.


Elővárosi vasutak bevonása még jobban a városi közlekedésbe.


HÉV-ek gyorsítása. Ahol gyakran megáll, 70-80, ahol már ritkán, 100-120 km/h.

Amúgy én metróvonalakat hosszabbítanék és behoznám a déli HÉV-eket, akár összekötném a H5-tel.



Amúgy én annak a híve vagyok, hogy minden menjen a belvárosba/belvároson át.

Mindent kiraknának Kelenföldre, holott a 4-es metró lassab (azért egy vonatnál) és elkerüli a belvárost. Pedig még egész központot is építenek Kelenföldre - de attól még szerintem az már a külváros kapuja.

Én nem bánnék egy Kelenföld-Nyugati alagutat, a BELVÁROS alatt állomással.

Tudom, ez utópia, rettentő drága lenne és nem a legfontosabb. Amúgy szerintem se a legfontosabb, de akkor ne rakjunk ki mindent Kelenföldre.



Az utastájékoztatás szerintem is 5*. Amúgy. A FuTÁR is jó szerintem és a Vonatinfó is.

2018. márc. 5. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
41%

Borzalmas az egész. A fővárosban egyedül a sűrű hálózatot tartanám meg.

A Momentum párt programjában szereplő intézkedések viszont teljesen lefedik azokat a dolgokat amiket eszközölnék.

Ilyen jellegű dolgokra kell gondolni.

„A jelenlegi technológiák okos használatával is sokat lehet javítani a közlekedésen. Alacsony népsűrűségű régiókban akár egy állami támogatással működő, igényvezérelt taxi- vagy mikrobusz-szolgáltatásnak is nagyobb létjogosultsága lehet, mint a menetrend szerint naponta kétszer végigzötykölődő távolsági busz finanszírozásának."

2018. márc. 5. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat sokat segített ! :)
2018. márc. 5. 20:12
 6/8 anonim ***** válasza:
A négyes válaszból az igényvezérelt járatokat én is nagyon támogatnám, mert rohadtul alacsony a ritkán lakott térségek kozossegi közlekedési rendszerének a hatékonysága. Kedvenceim a csak kedden es csütörtökön kiszolgált megállók, a napi egy busszal érintett tanyabokrok és a buszsofőr, akinek leesik az álla, mikor meglat a megállóban, mert két hónapja nem volt utasa azon a járaton.
2018. márc. 5. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Be kellene vezetni az egész országban az integrált ütemes menetrendet, a buszokat is ebbe beleépíteni, a helyi buszoknál megoldani hogy a vasútra hordjon rá. Illetve ehhez tartozna még a tarifaközösség is, illetve az egységes utastájékoztatás (pl. pesten ha a nyugatiban valami gikszer van, akkor a futáron is tájékoztatnának, hogy a vonattal utazóknak érdemes kökire kimenni stb.)

Látványberuházások helyett pedig a menetrend alapú infrastruktúra fejlesztést előtérbe helyezni, illetve vasúton komolyabb felújítás a lajosmizsei illetve a Mátészalka környéki vonalakra férne rá.

2018. márc. 5. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
#7es vagyok, Budapesti vonatkozásban még annyit lehetne, hogy a kötött pályás járműveket jobban előnybe részesíteni, pl. a fonódó villamos vonalán 90 helyett 60 másodperces lámpaciklusokat bevezetni (főleg a fehérvári úton) illetve még a fonódóra pár perc tartalékot beépíteni, (Széll K tér, Móricz) mert nagyon könnyen borul jelenleg a menetrend.
2018. márc. 5. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!