Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mégis mennyibe idő kell...

Mégis mennyibe idő kell ahhoz, hogy ne bénázzanak a kalauzok?

Figyelt kérdés

És kinek a számlájára írható mindez? Nem kapnak normális továbbképzést? Vagy a képzéssel nincs probléma és ők nem hajlandók elsajátítani új információkat? Alulképzett a munkaerő? Érdekelne egy olyan ember véleménye aki megéli ezt belülről.

A probléma:

A JÉ-rendszeren alapuló mobil appos jegyeket a többség egyszerűen képtelen normálisan lekezelni. 10 perce történt, hogy a delikvens faképnél hagyott morogva, miután hosszasan nyomogatta a készülékét.

Rendszeresen ingázok és elmondhatom, hogy a bétázás kezdete óta kizárólag ezt a típusú jegyvásárlást veszem igénybe. Az új fejlesztésről különféle orgánumok már november elején írtak... Ez azért nem most volt. És gyanítom nem egyik napról a másikra találtak ezt ki a cégnél sem. Ennek ellenére a mai nem kirívó eset. Persze azért a kezelés teljes hiánya a ritkább, de a percekig tartó piszmogás mindennapos. Egy kezemen meg tudom számolni azt mikor „pitty” és készen is volnánk.

Én próbálok ehhez normálisan hozzáállni, de mindennek van határa. Főleg, hogy elnézést sem kérnek a műsorért. Arról nem is beszélve, hogy kaptam már szájhúzást és beszólást is, hogy „na már megint ez a hülyeség”. Minősíthetetlen szint. De legalább ilyen esetben tudom, hogy az adott kalauz a hibás, nem a rendszer:)



2018. márc. 6. 06:31
1 2
 1/20 A kérdező kommentje:
Elnézést a hibáért a kérdésben. Az auto correction közbeszólt:) Észre sem vettem.
2018. márc. 6. 06:33
 2/20 anonim ***** válasza:
57%

Látod te is figyelmetlen vagy, hibázol. Pedig tökéletesnek hiszed magad.

A jegykezelők is emberből vannak. Majd menni fog.


Tegnapi napom önkormányzatnál telt. Rengeteg ember jött reklamálni valami elírás, apró hiba miatt.

Én is. Elírtak egy számot, amiből végrehajtás is lehetett volna.


szóval pár hónap, és bódottság..

2018. márc. 6. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 A kérdező kommentje:
Sejtettem, hogy valaki párhuzamot fog vonni az elírás és aközött, hogy valaki képtelen normálisan végezni a munkáját. Azért ez az analógia elég kemény:D Majd a munkámban vélj felfedezni sorozatosan visszatérő hibákat és akkor beszélünk:)
2018. márc. 6. 09:27
 4/20 anonim ***** válasza:
70%

Mert pl. semmiféle előírás nincs arra, hogy azt az ezermillió pixeles 2D kódot mekkorában is kellene mondjuk kinyomtatni vagy megmutatni.

Mondjuk adva van egy 4"-os telefonom 800*600-as képernyővel.

Arról a mozgó vonaton kb hányadikra fogja beszkennelni???

És nincs "B" változat, mint a bolti kasszánál: kézzel beírom a kódot.

2018. márc. 6. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 A kérdező kommentje:

1440 x 2560 felbontású 5.5 inches kijelzőről beszélünk esetemben. Ez 538 ppi. Gyakorlatilag szebb, mintha papíron mutatnám be.

A fiktív készülék amit példának hoztál az 250 ppi értékkel bír. Azért ez sem az olvashatatlan kategória. Ráadásul tippem szerint senkinél sem lesz ilyen.

2017 Q3-ban a 720x1280 felbontású kijelzők voltak a legnépszerűbbek a low-end és mid range szegmensben. Mexikóban és Afrikában is...

Ez 5 inchen is 293 ppi, a jó minőségű nyomat pedig 300+. Szóval gyakorlatilag a készülékek többségén kiválóan olvasható a kód.

De nyilván az a technológiai újdonságokra fogékony réteg, aki a vonatinfó appban vesz jegyet nem az alsó szegmensből vesz telefont. Szóval több szempontból hibás az érvelésed.

2018. márc. 6. 11:55
 6/20 anonim ***** válasza:
65%

Sajnos nem mindenki olyan magasan kvalifikált, mint te, kérdező. Eszedbe sem jut, hogy a gép nem jó? Talán minden nap dolgozol vele?

Legközelebb érdeklődj egy kalauztól, mielőtt elkezded a hülyeséget hajtani, mindenféle releváns infó nélkül.

2018. márc. 6. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:
Egyértelműen látszik, hogy nem tudják mit kell csinálni. A mai eset is pont erről szólt. Hogy meg sem próbálta leolvasni, hanem fejét vakarva lelépett. Hangsúlyozom, nem kezelte le a jegyem. És még én kapom a beszólást:D Elképesztő.
2018. márc. 6. 12:32
 8/20 anonim ***** válasza:
50%
De nagy bajod van!
2018. márc. 6. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:
56%

6-os vagyok, köszi a lepontozást! Azért megsúgom, h van némi ici-pici rálátásom a dolgokra, azért írtam, amit írtam.

De okos enged, szamár szenved....

2018. márc. 6. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:
100%

Mivel a gép is internetről megy és 3G-s,van mikor nincs térerő. Sok hely van olyan,hogy két város között a pusztaságban megy a vonat és nincs térerő,nem tud a gép úgy dolgozni,sőt jegyet sem nagyon lehet ilyenmor adni,volt olyan,hogy 3 percbe kerűlt ,hogy jegyet tudtak adni,mert vacakol a térerő miatt. Ha van térerő normálisan megy az egyik pillanatról a másikra.


Ugyan olyan mint mikor a telefonnal vagy laptoppal netezünk a vonaton és a pusztaságban nincs úgy térerő,nem akar menni a net,ilyenkor az én telefonomon is E betűt mutat.


Tehát ugyan ez a probléma a kalauzoknak a gépükkel ilyenkor.

2018. márc. 6. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!