Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért gyulladnak ki a mai...

Miért gyulladnak ki a mai buszok ilyen sűrűn?

Figyelt kérdés
Saját véleményem lenne, de kíváncsi vagyok előbb másokéra.

2018. márc. 17. 09:25
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
60%
A Soros-terv része.
2018. márc. 17. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
85%

Karbantartás hiánya.

Nem pucolják ki a motorteret az ezeréves olajsártól. Kicsit szivárog, kicsit csöpög, jó az úgy...

A hűtőfolyadék szintje vagy jó, vagy nem jó... mindegy.


Érdekes módon az "alacsonypadlós" Ikarusok (415) az üzemeltetésük első 15 évében nem nagyon akartak ilyen rendszeresen kigyulladni, most pedig már vegyesen gyulladnak ki mindenféle gyártmányú buszok... biztos mindegyik konstrukciós hibás... ahogy ezt a BKK elképzeli.

2018. márc. 17. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

valahol rácsöpög a gázolaj a forró kidörrentőre, és a huzattól lángrakap..


..miért csöpög a gázolaj? inkább ez a kérdés.

2018. márc. 17. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
12%
2018. márc. 17. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
41%

Mert államilag támogatott, finanszirozott cég. Senkit nem érdekel hogy kigyullad vagy nem.

Az adó fizetők pénzéből úgyis pótolva lesz.

Karbantartás csak papiron van meg és ezért felveszik nagyon sokan a prémiumot.

2018. márc. 17. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Írták már előttem, olajsár a motortérben, esetleg szivárgó üzemanyag, ehhez ha pl bekövetkezik a korrodált kipufogócső kilyukadása, majdnem biztos a kigyulladás.

Sorosterves hülye gyerek, te meg húzz a politika rovatba! Durva, hogy van pár hülye, aki még itt is ezt nyomja.

2018. márc. 17. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm a hozzászólásokat.

Az a durva az egészben, hogy a sulikban, a munkahelyeken 100%, hogy van képzés, továbbképzés, hogy hogyan-smint kell ezen buszokkal foglalkozni, karbantartani őket, és ha meg is van hozzá a keret, mégis ez a következménye. Egyszer hallottam, hogy volt olyan időszak, amikor sima csapvízzel voltak sokáig feltöltve egyes buszok hűtővíz gyanánt...

Ettől függetlenül elismerésem azoknak, akik komolyan veszik a feladatukat és ellátják ezen járművek szakszerű karbantartását.

2018. márc. 17. 13:16
 8/11 A kérdező kommentje:
Még annyi: pedig szükség lenne sokaknak ezen járművekre /lásd az alacsonypadló előny: mozgássérültek, idősek, babakocsisok/.
2018. márc. 17. 13:18
 9/11 anonim ***** válasza:
Én sokszor úgy érzem, hogy ezek a buszok nincsenek normálisan megtervezve. Túl sokan akarnak buszt gyártani, mindenki olcsóbban akarja, rövidebb idő alatt, stb. Sokszor csak összedobálják a cuccokat, aztán helló. Még a neves, nagy múltú márkák is. Az Ikaruszok, amikből eszméletlen mennyiséget gyártottak, sokkal jobban át volt gondolva, éppen azért, mert sokkal nagyobb volt a kapacitása is a gyárnak ezáltal.
2018. márc. 17. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Az Ikarus (régi) azért volt jobb, mert nem alkalmazkodott az igényekhez. Egyszer lefejlesztették aztán tömeggyártották óriási mennyiségben, különösebb változtatás nélkül. Egy mai gyártó csak úgy tudja eladni a buszait, ha a megrendelőre szabja őket, így egy gyártónak akár 10-20 féle busza is van, amiket kisebb darabszámban gyárt.
2018. márc. 17. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!