Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi értelme lett így a kör...

Mi értelme lett így a kör intercity bevezetésének, mikor jelenleg nincs kör ic és sok évekig nem is lesz?

Figyelt kérdés

A 100-as vonal jelenleg Ladány-Debrecen közötti szakasz felújítása nagyban tart,az egésznek 2020-ra lesz vége,addig Nyíregyháza lesz úgyis a végállomása azoknak az intercityknek is amik mennének tovább Miskolcron át a keletibe. Ugyanúgy a másik irányból is Nyíregyháza a végállomásuk.


Tehát 2020-ig nem lesz újra kör ic,esetleg 2020 -tól,ha vége a felújításoknak,de még akkor sem ugyanis,ha belegondolok,a 1pp-ason ugyan már csend lesz de most kezdik az egész 80-as vonalat újítani,két év múlva még csak Hatvanig jutnak el vagy addig sem és utána mennek tovább Miskolcig,ami hosszú táv és kb. 5 év kell mire a Hatvan - Miskocl szakaszt is átépítik,ami innentől ahogy számolom úgy 7 év.

Namost 2025-ig biztos nem lesz kör ic.


Szerintetek akkor van értelme,hogy bevezették a kör intercityt?

Mi a véleményetek?



2018. márc. 25. 14:26
 1/5 A kérdező kommentje:
*100-ason*
2018. márc. 25. 14:29
 2/5 anonim ***** válasza:
Természetesen van értelme, a 2006-ős indulás óta eltelt 11+ év, amelynek nagy részében az eredeti koncepciónak megfelelően jártak ezek a vonatok, az utazóközönség megelégedésére. Inkább azon kellene vitatkozni, hogy van-e értelme kettészedni ezeket vagy pedig egy masszívabb menetrendi beavatkozással lehetne olyan ütemet kialakítani, ami továbbra is lehetővé tenné e vonatok közlekedését a pályafelújítások ideje alatt.
2018. márc. 25. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Volt értelme a kör-IC-knek és most is lenne. A Miskolc-Debrecen távon nagyon jók, abszolút versenyképes a menetidejük.

Az már a MÁV f***sága, hogy amennyire csak lehet, próbál szabadulni tőlük. Értem én, hogy hosszú a vonal, a 100-ason Nyíregyházáig vagy a 80-ason Szerencsig összeszedett késés miatt az egyvágányú 100c-n a szemből jövő is késni fog, de azért lehetne ezt egy kicsit erőltetni, mert lenne értelme. Csak egyszerűbb a legapróbb pályafelújításnál is bedobni azt, hogy kettészedik a kör-IC menetrendjét, mert így nem kell vele annyit küzdeni.

2018. márc. 25. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Abszolút egyetértek. Az üzemi szempontok már nagyon régóta felülírják az utazóközönség érdekeit és senki nem tesz ez ellen semmit.
2018. márc. 25. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
#4: Sajnos így van: Ezt tapasztalhattuk/juk a 2-es vonal felújításakor és most a 40-es Kelenföld-Érd szakaszának felújításakor is.
2018. márc. 26. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!