Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Jövőre miért zárják ki teljese...

Jövőre miért zárják ki teljesen a vonatok elől a 80a vasútvonalat?

Figyelt kérdés

Felújításoknál ez úgy szokott működni két vágányos vasútvonalakon,hogy amíg az egyik vágányt újítják,addig a másik vágányon zajlik a forgalom mindkét irányba és az állomásokon megvárják egymást,így van az egész vágányzári menetrend kitalálva,nem is kell messzire menni a 100-ason is így van,így volt eddig is és a többi,pl 120-as és 30a vasútvonalakon is.


Nem értem ezt a mindkét vágány kizárását.


Nem lehetne ugyanúgy csak egyszerre az egyik vágányt csinálni addig a másikon zajlik a forgalom és,ha elkészült az új vágány,csere és akkor jön a másik vágány?

Nem lehetne így megoldani?

Miért zárják ki jövőre?



2018. márc. 27. 17:25
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem tudom mennyire figyelted a mostanában megkezdett vasútfejlesztéseket, de az utóbbi időben az utasok érdekeit rendre felülírták az üzemi érdekek: sokkal egyszerűbb teljes kizárás mellett dolgozni. Ez nyilván nagyon helytelen hozzáállás, de a konkrét műszaki indokok ismerete nélkül nehéz ezt pontosan megítélni. Különösen azért, mert Gödöllő és Aszód között hazai viszonyokhoz mérten viszonylag nehéz terepen visz a vonal. Simán el tudom képzelni, hogy míg sík terepen párhuzamosan kialakított földutakról tudják segíteni a földnunkákat, addig itt ehhez a másik vaganyra lesz szükség.
2018. márc. 27. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Továbbá én azt is el tudom képzelni, hogy olyan ívkorrekciók vannak, hogy mindkét vágányt keresztezi.
2018. márc. 28. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Hol lehet erről a teljes lezárásról olvasni?

Nem csak pár nap lesz ez, hogy egyik vágányon sem lesz forgalom?

Nekem úgy rémlik, hogy azzal a módszerrel csinálják majd, mint a 80-as vonalon, azaz a teljes alépítményt kicseréli maga alatt a munkavonat. (Első körben az ágyazatot, második körben a sínt meg a betonaljakat.) Ott a munka nagy részében csak az egyik vágány volt lezárva.

2018. márc. 29. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Itt: [link]

Nem pár nap lesz, 10 hónap.

Sajnos manapság a kivitelezők érdekeit előbbre tartják az utasokénál. Így volt ez a 2-es felújításánál is, és most a 40-es Kelenföld - Érd felső szakaszánál is, ráadásul itt a csatlakozó (43, 44, 45-ös) vonalakon is pótlóbuszozás van, hogy a kerülő úton járó tehervonatoknak kényelmesebb legyen, tehát még a tehervonati kiszolgálás is előrébb van az utasoknál.

2018. márc. 30. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Köszi a linket.
2018. márc. 30. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!