Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 4-es metró nincs kihasználva...

A 4-es metró nincs kihasználva szerintetek?

Figyelt kérdés

Már említették többen is,hogy nincs kihasználva.

Én,ha Pesten járok és néha utazom vele,nem látszik sok különbség,hogy kevesebben lennének rajta mint a többin,de lehet igaz.


Ha igaz,akkor nagyon drága munkához kezdtek hozzá amikor eldöntötték,hogy megcsinálják ezt a 4-est. Nem mérték fel előtte jól,hogy mennyi utas várható rajta,visszaforogja -e rendesen az árát amit belefektettek stb. Lehat az is,hogy mégsem kellett volna megcsinálni,mert a felszínen való Keleti-Kelenföld pu. összeköttetést meg lehetett volna továbbra is oldani a 7-es,gyors 7-es,173-as buszokkal ,melyek elég sűrűn jártak,lehet jelenleg is megoldható lenne ugyan 10 perccel hoszabb de rendes összeköttetés a két pályaudvar között.


Én laikus vagyok ehhez,nem tudom érdekelne,hogy szerintetek sincs kihasználva a 4-es metró?

Ti,hogy látjátok ezt az egészet?



2018. júl. 18. 20:59
 1/9 anonim ***** válasza:
62%
Egyszer nezd meg hanyan utaznak akar csak a kisfoldalattin, es hasonlitsd ossze az M4-gyel.. Elkepeszto pazarlas volt igy megepiteni ezt a vonalat.
2018. júl. 18. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
93%
Lehet, hogy látszólag sokan vannak rajta, de ez nem jelenti azt, hogy elegen vannak rajta ahhoz, hogy a csillagászati befektetés meg is térüljön. Igazából mindegy is, jó hogy megvan annyi, amennyi belőle, és világszinten is egy nagyon modern vonalról beszélhetünk, korszerű kocsikkal.
2018. júl. 18. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Ahhoz, hogy egy normális viszonyszámot kimutassunk, ahhoz 1 hetet kellene lent tölteni minden állomáson 1-1 embernek és összevetni a tapasztalatokat. Bizonyos órákban full-közeli állapotban van, máskor meg nem, de összesítve szerintem folyamatosan bővül a kihasználtsága.
2018. júl. 18. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
83%