Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor érjük meg már végre,...

Mikor érjük meg már végre, hogy csendesen sikló klímás vonatokon utazhatunk?

Figyelt kérdés

Sosem éri magát utol a MÁV?Vagy hogy van ez?2018-at írunk,a Stadler Flirt lenne az alap,és akkor begurulnak ezek a moslék 43-asok a sziszegős trágya szerelvényeikkel,ótvar kínlódós ajtókkal,retteg az utas,hagy vajon ki tudja e nyitni azt az ócska ajtót akár leszálláskor,vagy felszálláskor,2 méteres lépcső,stb,szóval úgy ahogy van egy nyomorékság az egész.

És akkor megy a nagy okosság,hogy válassza a vonatot,meg ilyenek...

Mostanában mentem Balatonra vonattal,össze vissza fékezés,megállás,szembevonat bevárása,ha végre elindul,azt hiszi az ember királyság,de azonnal fék,kb 40-nel megy fél órát,meg a bré kivan az egésszel...

Megy a nagy duma,hogy Siófokról Bp.-re 1 óra körül meg ilyenek,persze a nyári Siófok Flirt-tel egyszer sikerült 1:15 alatt felérni,a többi mese.

Nem csodálom,hogy mindenki autózik.



2018. aug. 28. 18:56
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
78%
Hmm, akkor mi is a bajod, vagy valaki erőszakkal tett fel a vonatra? Ott az autó nem?
2018. aug. 28. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Csak az,hogy én szeretem a vonatokat,meg utaznék is vele szívesen,de ez a szockommcsi kínlódás még mindig...
2018. aug. 28. 19:34
 3/15 anonim ***** válasza:
29%
Majd amikor mindenhol máshol már teleportálással közlekednek.
2018. aug. 28. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%

Először próbáljunk meg vigyázni a meglévőkre:

[link]

2018. aug. 28. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:

1-es milyen autótól meg erőszakról írsz?

Vonatközlekedéses kérdést tettem fel!

2018. aug. 28. 20:18
 6/15 anonim ***** válasza:
100%

Vannak helyek ahol ezt sosem fogjuk elérni. Az a legnagyobb baj, hogy a MÁV egy pénztemető, amivel nem is az a cél hogy színvonalas szolgáltatást nyújtson és az emberek a tömegközlekedést válasszák autózás helyett, hanem hogy a haverok jól keressenek vele.


A most futó nagyberuházások/felújítások sem arrafelé tendálnak, hogy valami változás várható lenne a közeljövőben.

2018. aug. 28. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:

Hmm, pedig azt hittem nem bonyolult mondat.


Kérdésben úgy állítottad be mintha olyan kegyetlen rossz dolog lenne, innen jött a kérdés, hogy önként szálltál fel vagy valaki erőszakkal tett fel?


" Nem csodálom,hogy mindenki autózik. "


Itt meg, a kérdés, hogy akkor miért nem autóval közlekedsz.

2018. aug. 28. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
63%

# 4


Mégis hogy jön ez ide? Ha pár barom összefirkálja a vonatot, akkor kollektíven az egész magyar társadalom érdemtelen arra, hogy új vonatot kapjon?


Kérdezőnek:


Sajnos a FLIRT is bizonyos szinten csak parasztvakítás, hiszen elővárosi közlekedésre kitalált vonat. De mivel az elmúlt 15 évben csak ez az egyetlen jármű volt, amit a MÁV beszerzett (mozdonyokon kívül), most jobb híján országos forgalomban közlekedtetik elég sokat.


Egyelőre kilátás sincs arra, hogy ezeken a járműveken kívül bármi értelmes jöjjön távolsági forgalomba. Az IC+-szal gányolnak már évek óta, semmi nem lesz belőle, de valaki még bízik benne - de az is csak felújítás, nem új jármű. A MÁV nemrégiben nyilatkozta, hogy továbbra is csak a régi kocsik felújítása van betervezve. Eközben ott tartunk, hogy IC forgalomban is kb. 50%-os sikerességgel üzemel a klíma.


Arról ne is beszéljünk, hogy az új járművek karbantartása mennyire gyatra. A FLIRT-eken kívül semmit nem tudnak karbantartani, a kb. 15 éves Desirok üzemkészsége a béka segge alatt van. A régi járműveket még nem kellett, ezeket meg nem tudják.


A pályafelújítások akkor haladnak, ha dől a lé az EU-ból, ez ugye jellemzően a nemzetközi jelentőségű fővonalakat jelenti. Ezeken kívül is elvárható lenne még a jelentéktelenebb vonalakon is a 80-as maximális sebesség, de ettől is nagyon messze vagyunk, még nagyobb forgalmú vonalakon is előfordul a 40-es.

2018. aug. 28. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
45%

"A pályafelújítások akkor haladnak, ha dől a lé az EU-ból, ez ugye jellemzően a nemzetközi jelentőségű fővonalakat jelenti."

Nehogy azt hidd! A 120a-n folyamatosan nő a menetidő, nemrég már a menetrendbe is beleírták. Ami felújítás van, az még az állagmegóváshoz is kevés.

2018. aug. 29. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
54%
9-es, ugyan a 120a-n sok a nemzetközi személyszállító vonat, az nem része a transzeurópai hálózatoknak (TEN-T), mivel a nemzetközi teherforgalomban nincs jelentős szerepe. Ezért jóval nehezebb uniós forrást lekötni oda, kisebb a támogatási intenzitás. Na ezt látod nagyon jól, amikor a Tápióbahnon 40-nel cammog a bukaresti gyors.
2018. aug. 29. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!