Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKK nem is tervez megoldást...

A BKK nem is tervez megoldást találni arra, hogy a 2-es metró az Örs Vezér tere és a Pillangó utca között sétatempóban halad?

Figyelt kérdés
Elég régen történt a baleset, de nagyon úgy tűnik, a BKK boldog azzal, hogy jóformán egy nyugdíjas sétatempójában halad a metró másfél megállón keresztül
2018. nov. 11. 14:37
 1/10 anonim válasza:
11%
Biztosan nem az a céljuk, hogy ez így is maradjon. Mennyi időveszteséget okoz ez neked amúgy? 17 másodpercet?
2018. nov. 11. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Ne legyél már ennyire fideszes.
2018. nov. 11. 14:41
 3/10 anonim válasza:
98%
kit erdekel ilyen aprosag?! mikor minden szep minden jo es sarkon stadion nyilik...
2018. nov. 11. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
52%
A BKK nem is tervez megoldást találni arra, hogy gyakorlatilag 3-mas metró már másfél éve nem létezik?...
2018. nov. 11. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
40%
A BKK nem is tervez megoldást találni arra, hogy hétköznaponként még állóhely sincs a buszokon, egymást tapossák az emberek szinte, és valamelyik busz sokszor ki is marad, pedig jönnie kellene?...
2018. nov. 11. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
65%

1. A BKK-nak nem sok köze van az esethez, mert a BKV az üzemeltető, az ő feladatuk a forgalom biztonságos megszervezése és kebonyolítása.

2. A KBSZ jelentése alapján egyértelmű, hogy a járművek fékvezérlése nem tudta kezelni az erősen síkos pálya okozta megcsúszást, mert amikor minden kerék azonos sebességgel forog, akkor nem lép működésbe a “blokkolásgátló”, és ez a tempó jelen esetben nulla volt: az összes kerék állva csúszott, így maradt a maximális fékerő.

3. Ezen nyilván csak az Alstom mint gyártó tud változtatni, de ok értelemszerűen a rendőrségi vizsgálat véget várják.

4. A rendőrség mèg nem végzett a vizsgálattal.


Tehàt itt nem a BKK-t kell ekézni, hanem a rendőrséget.

2018. nov. 11. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
24%
Valaki lepontozta a válaszomat, de gerince ahhoz nem volt, hogy indokolja is. Jó lenne megtudni, mi is az, ami az illető vagy illetők szerint tèvedés a valaszomban...
2018. nov. 11. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

# 1:


Nem 17 másodpercről van szó sajnos. A metró korábbi követési ideje csúcsidőben 2 percről 3 perc fölé növekedett, az utazási idő azon a szakaszon 1,5-2-szeresére növekedett. Az Örs vezér teréről sokan utaznak tovább, akik további időveszteséget szenvednek azáltal, hogy olyan külvárosi részeken laknak, ahová a buszok csúcsidőben is 15, azon kívül 20-30 perces követési idővel közlekednek.


Velem például gyakran fordul elő, hogy a Stadinoknál felszállok, nézem a Futárt, hogy 10 perc múlva indul az Árkád mellől a buszom, de a metró a Pillangó utcánál a sebességkorlátozás miatti torlódás miatt percekig várakozik, majd a cammogás miatt lekésem a csatlakozást, és várhatok 15 percet a következő járatra.


Ha megnézed pl. a XVI. kerület irányába a Stadionok irányából egyetlen alternatív útvonal van a 130-as busz, mely szintén ritkán jár és kerülővel, valamint olyan járatokkal van kapcsolata nagyrészt, melyek szintén ritkán járnak és nincsenek összehangolva.


Ugyan a Stadiontól van helyközi és távolsági buszközlekedés, mely 3-as úton megy végig és alternatíva lehetne, de a budapesti szakaszon nem vehető igénybe, csak felszállásra, még azok a járatok is, melyek Gödöllőre mennek.

2018. nov. 11. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
0%

Most komolyan, azt várod, hogy sajnáljunk amiért 2 perc helyett 3 perc alatt ér át veled a metró 2 állomás között?

Azt ugye sejted, hogy az ország lakosságának nagyobbik része órákban méri amit egy nap utazással tölt munkába, iskolába és nem percekben?

Szerintem érthető ha egy általa nem befolyásolható és pillanatnyilag nem megoldható műszaki probléma helyett a BKK olyasmire fókuszál, ami kicsikét több gondot okoz a közlekedőknek, mint hogy 15 perccel későbbi járatot érik csak el.

2018. nov. 11. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
76%

# 9:


Napi 1 óránál többet utazom a munkahelyemre és vissza a XVI-ból a XIII. kerületbe. Elhiszem, hogy van aki ennél is többet utazik, de szerinted ez tényleg reális indok, hogy nem keresnek megoldást és nem nyújtanak alternatívát azzal, hogy a helyközi, sokszor 10 utassal közlekedő KMKK járatokat nem nyitják meg az egyébként bérlettel rendelkezők előtt?


A BKK a XVI. kerületben semmiféle tömegközlekedési fejlesztést nem eszközölt fennállása óta, a struktúra, ami jelenleg fennáll 2008-ban lett bevezetve. Nincsenek használható keresztirányú járatok, Mátyásföld és Cinkota keleti részéről nincs ráhordás az egyetlen megbízható közlekedési eszközre a HÉV-re, helyette egyetlen járat van a 45-ös autóbuszjárat.

2018. nov. 11. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!