Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért olyan borzalmas a...

Miért olyan borzalmas a tömegközlekedés Debrecenben?

Figyelt kérdés
A buszok széthullanak, ritkán járnak, rosszak az útvonalak, alig van csuklós. Pedig sok mindent ki lehetne ebből hozni.

2018. nov. 24. 17:40
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
60%

Aki debreceni és ott nőt fel az elfogadhatónak tartja ezt mert neki az a normális, de én mint kívül álló aki évekig járt Debrecenbe én a kérdező véleményét adom bár nem ilyen drasztikus meg fogalmazásba, de ha azt nézzük hogy Debrecen Magyarország második legnagyobb városa 200ezer+ lakossal akkor finoman szólva is Debrecen közlekedése rossz eltekintve a járművek állapotáról.

A hálózat maga szerintem rettentő bonyolult A-Y-ig minden fajta betűjelzéssel ellátott buszok, szerintem értelmetlen össze vissza kanyargó órás menetidejű járatok. A villamos üzemmel úgy ahogy nincsen baj a vasárnap esti sűrítés kifejezetten pozitívum, de a buszos rész szerintem egyáltalán nem jó, borzasztó ritkán járó járatok, szinte mindenhol 30 percenként. Nem is tudom megmondani melyik a legsűrűbb buszjárat talán a 22/24, ami délután 5 után 30 percezik nehogy el lehessen jutni egyik campusról a másikra. Trolik a villamoshoz mérten úgy ahogy használhatóak, de azok is inkább csak a közös szakaszon.

Utastájékoztatás mint olyan, az vagy van vagy nincs mint a mesébe.

Menetrendet használni bármi ilyesmit teljesen felesleges a busz majd akkor jön amikor odaért, éppen vagy elmegy 5 perccel hamarabb vagy majd 5 perc múlva jön.

Most próbálkoznak itt az éjszakai járatokkal, de igazából nem tudom ez kinek jó? Szépen vissza ritkították a teszt üzem óta, most megy 1-2 járat érthetetlen időbe, igazából nevében éjszakai járatként, de máshol ez még simán a nappali üzemhez tartozik pl.(91A).

Összefoglalva szerintem hasonló nagyvárosokhoz, Miskolc, Szeged igen csak le van maradva még Debrecen

2018. nov. 26. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
62%

Előző:


Nekem Salgótarján után kifejezetten felüdülés ez a közlekedés :D

Ott van mindenfajta jelölés (volt régen klasszikus A-B-C-D-Y, de van/volt R, S, U jelölés is) Aztán a buszpark átlagéletkora 20 év felett van, alacsonypadlós autóbusz is alig van.

2018. dec. 1. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
64%

5-ös: 9 évesek az alacsony-padlós buszok?

A francba: Dunaújvárosban 35 éves Ikarusokkal járunk...

De Pesten is lehet olyan roncsokat látni, hogy az ember azt hiszi hogy filmforgatás, vagy nosztalgia-felvonulás van.

2018. dec. 1. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
51%
13-as! Látom valaki elkezdte használni a wikipédiát és rábukkant, hogy Dunaújvárosban állítólag van EGY DARAB olyan 280-as Ikarus, ami biz. 35 éves ej-ej. Egyébként nagy valószínűséggel azóta az a 280 már selejt, az az állománylista már elég régi, azóta pedig épp Dunaújváros kapott pár új csuklóst épp e napokban egy Volvo 7700A-t csoportosítottak át oda, tehát a 35 éves Ikaruszokkal járunk dumát kicsit aktualizálni kéne. A lényeg viszont továbbra is az, hogy Debrecen buszparkja továbbra sem "számít újnak a magyar városok között" attól, hogy becsekkol ide a fél ország csupa olyan városból, ahol elavult a buszpark (Salgótarján, Dunaújváros, Szombathely és Veszprém járműparkja mindig is a legrosszabbak közé tartozott) és vinnyog egy kört arról, hogy mi "százötvenéves omnibussazl járunk, bezzeg a debrecenieknek milyen szuper" a tény az tény, a debreceni buszpark nem számít újnak, 9 éves átlagéletkorral ez bizony középmezőny, még a néhány éve tényleg borzasztóan vén BKV is levitte az átlagéletkort 13 évre, akkor komolyan ennyire elhiszi bárki, hogy a 9 éves buszpark valami olyan "különleges és új és páratlan' nem, nem az.
2018. dec. 3. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
34%
Anno Debrecenből Budapestre vitték az akkor alig 5 éves buszokat, amik a 2-es villamos megindítása után Debrecenben feleslegessé váltak...
2018. dec. 4. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
42%

15-ös! És?

A BKV kibérelt 15 feleslegessé vált kocsit, amikre nem volt szükség a folyamatos járatritkítások miatt, Pesten meg igen, mint közlekedéstörténeti érdekesség jó csak nincs köze a témához (bár tény, hogy nagyon sokat romlott a járatritkítások miatt a debreceni közlekedés ha összehasonlítjuk a Hajdú Volán 165 busszal szolgálta ki Debrecent 2009-ben, 2013 végén a DKV mindössze 125 busszal megoldotta ezt, még kevesebbel a 2-es villamos megindulása után). Nem utolsó sorban a hangsúly 2014-en van, ugye akkor öt éves volt a debreceni buszpark átlagéletkora, ma kilenc.

Egyébként a teljes DKV buszpark 100 szóló és 40 csuklós volt 2009-ben az induláskor, a BKV alvállalkozók közül az Arriva is ugyanakkor mikor kibérelték a 15 debreceni feleslegessé vált buszokat forgalomba állított 75 szóló és 75 csuklós Citarot és ez csak egy volt a több beszerzés közül, ugye-ugye az arányok, valahogy nem az 15 debreceni bérelt busz fiatalította meg a pesti buszparkot...

2018. dec. 4. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:
74%

A debreceni buszokból a csuklósok még OK.


A 12m-es Cívis volvo Alfabsuz tököm tudja mik azok guruló fostalicskák.


Ezek szarok voltak újként szarok most is.


A DKV fanboyok picsogása meg nevetséges. Debrecent irigyli lassan szerintük Európa a csodabuszokért 😂😂

2018. dec. 4. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
0%

A gazdag nyugati városok:

Szombathelyen 14 év az átlagéletkora a 42 busznak. Veszprémben 22, Győrben 20 év az átlagéletkoruk a buszoknak. (ÉNYKK)

2018. dec. 10. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:

Lesz 1 napos (saját gyártású) busz is Debrecenben:


[link]

2018. dec. 12. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:
66%

Mint már írtam, attól, hogy kétnaponta felnézel a wikipédia megbízhatatlan járműállományi adataira és beírsz ide valami "roppant meggyőző" számot még nem lesz jobb a debreceni buszpark.

Már többször leírtam, hogy a hazai városok közt átlagos a debreceni buszpark, ha fejre állsz se tudod az ellenkezőjét bizonyítani, mert így van. Ha már új járművek, a DAKK 50 városi buszt fog két hónapon belül forgalomba állítani Szegeden és Kecskeméten. Ezzel a Kecskeméti járműpark nem csak versenyben lesz a debrecenivel, hanem jobb lesz nála, hasonlóan a szegedihez, ami szintén leelőzi majd életkorban.

Szóval, ha a miskolci, a pécsi, a nyíregyházi, a kaposvári, a kecskeméti, a tatabányai, a szegedi és a teljes veszprémi buszparkot is cserélik szóval az is ide jön hamarosan, nagyjából ugyanazon a szinten van vagy jobb a debreceninél, akkor komolyan ennyire verni kell rá a melled?

Én leírtam korábban, hogy a debreceni buszpark hazai viszonyok közt olyan jó átlagosnak számít. Nem tudom miért nem tudod ezt tudomásul venni...de tudod mit, csak hazudjál magadnak, hátha akkor igaz lesz, ha másutt nem a fejedben, én nem asszisztálok tovább ebben.

2018. dec. 13. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!