Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Tényleg ennyire gáz ez az egész?

Tényleg ennyire gáz ez az egész?

Figyelt kérdés
Föci-biosz szakos tanárhallgató vagyok az egyik egyetemen, most lényegtelen, hogy hol. Gimiben nem voltam egy mintadiák a tanulás szempontjából, bioszból, föciből voltam mindig négyes. Majd 1 évvel az érettségi után jelentkeztem osztatlan tanáriképzésre az említett tantárgyakkal. Most vagyok másodéves, nagyon szeretem ezt csinálni, abszolút nem teherként élem meg, az eredményeim is jók mindig, szeretnék tanítani is majd. De valahogy mindig akadnak régi ismerősök, akik felhozzák, "hogy hát, amikor anno becsúszott az a hármas bioszból, hát hát." Ez valahogy annyira lehúz. Foglalkozzak velük?
2020. jan. 24. 22:57
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
49%
Voltam egyetemen tanársegéd. Műszaki tárgyakat tartottam, vizsgáztattam. Az első félévnél még átnéztem az adott anyagokat, de már utána következő félévekben nem, mert tudtam. :).
2020. jan. 25. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 chtt ***** válasza:
100%

Nem tudom, egyetemen még nem tanítottam, de nem is szeretnék. Ha van kedved, próbáld ki az általános sulit. Meg fogsz lepődni. (Csak úgy mellékesen: a történelem változik csak igazán;) És köszi a #13-as hsz-t! :*

Kedves #5./12. Bocs a félreérthetőségért. Talán így kellett volna írnom:

Kedves kérdező, hallgass az #5.-re: "Ne foglalkozz velük. Azzal foglalkozz, amit szeretsz csinálni és amiben örömöd leled."

üdv mindenkinek

:)

2020. jan. 25. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
66%

Nem szeretnék tanítani. Nem az én világom. Az a pár félév elég volt, de az meg nekem is jól jött. :)


Persze változik a történelem. Csak nem akartam ebbe mélyen belemenni. De az, hogy Caesar létezett és csinált valamit az nem változik. Erre értettem. :).