Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések

A kérdés

Egyetemisták! Nálatok hogyan működik a távoktatás? Tetszik/nem tetszik, mi a véleményetek?

Én elég nagyot csalódtam benne... Először örültem neki, mert azt hittem, hogy így majd sokkal több időm lesz, jobban be tudom osztani a feladataimat, haladhatok a saját tempómban. Olyan tárgyaim vannak, amiknél eddig sem éreztem indokoltnak vagy szükségesnek az órákat, csak időpocsékolás volt (főleg a szemináriumok). Nem csináltunk semmi értelmeset, nem is segített az anyag megértésében, otthon a kiadott olvasmányok és feladatok alapján értettem meg az anyagot, illetve eddig is a különféle beadandókat és teszteket osztályozták (amiből eddig is nagyon sok volt). Így azt gondoltam, hogy csak szimplán megkapjuk majd az anyagot, azzal otthon tudunk dolgozni és akkor valamilyen módon majd megoldjuk a számonkéréseket, lesznek ugyanúgy beadandók stb.


Ehhez képest pedig nagyon nem így van. Egyetlen egy tanárom tart rendesen élő órát (ez is egy szabvál…), amire azt mondom, hogy teljesen rendben van. Egy tanárom van, aki semmilyen élő csevegős alkalmazást nem szeretne használni, nem tart órát semmilyen formában, így ő tényleg csak a "kiküldöm-feldolgozod-írd meg és küld vissza határidőre" módszert alkalmazza, ami szintén tetszik. Viszont az összes többi tanárom pedig ragaszkodik a jelenléthez és élő videós alkalmakhoz, de nem tart órát. Ezt én személy szerint nagyon utálom és nem is értem. Nem tanulunk, nem tartanak órát, max. mondanak pár szót az adott anyagrészről vagy elmondják a feladatot 3 percben és ennyi. Utána pedig ülünk és bámuljuk egymást, lehet kérdezni (de nem kérdez senki semmit, mert nincs is mit), beszélgetni próbálnak (hogy vagytok, mi újság, nálatok is ekkora a hó...). Én ezt nem bírom, szerintem csak felesleges időpocsékolás és nincsen semmi értelme. Ráadásul ezek a tanárok is teleszórtak minket mindenféle plusz feladattal (pl. az egyiküknek eddig kellett készíteni egy prezentációt, egy nagy esszét, 7 beadandót, volt 5 tesztünk és most kitalálta, hogy legyen inkább minden órára plusz egy beadandó és csinálhatnánk még egy plusz prezentációt is...). Szóval valamiért azt érzik, hogy most sokkal több időnk lett holott ugyanúgy 24 órából áll egy nap, és nem érzik, hogy ezek az "órák" is csak viszik az időt teljesen feleslegesen. Szerintem ennek így nincsen értelme, de már kezdem azt hinni, hogy velem van valami baj.



  márc. 26. 09:50  Privát üzenet  

A válasz
Sajnos még nem érkezett válasz.



Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése


Kapcsolódó kérdések
BMEn hogyan fognak matek ZHt iratni?
Távoktatás alatt jár ösztöndij?
Van itt olyan hallgató, akinél a távoktatás már elkezdődött és tényleg élő csevegésbe vagytok a tanárotokkal?
Valaki el tudná küldeni az informatika középszintű érettségi feladatokat elkészítve? (word, ppt, excel, access)
E-learning úgy hogy a tanári kar imformatikai analfabéta?
Tudtok-e ajánlani olyan programot aminek segítségével a kémia tanárunk tud tanítani? ( ha igen melyiket? )

Kérdések a Közoktatás, tanfolyamok rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!