Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések

A kérdés

Mérnökhallgató vagyok, és nem értek a szakmámhoz. Mit tegyek?

Sziasztok!

Jó esetben 1 év múlva végezni fogok az egyetemmel...

Egyszerűen (szerintem) nem értek semmit a szakmához.

Fontos tudni, hogy gimnáziumból jövök, tehát fingom sem volt semmiről gólyaként, szinte minden új volt nekem...

Mind a mai napig hátrányban vagyok a volt szakgimisekkel szemben.

Szakmai gyakorlaton még nem voltam.

Mit tegyek?

Keress kérdéseket hasonló témákban: pályakezdő, kezdő, gyakorlat, felsőoktatás, tanulás, munka, szakma, egyetem

márc. 26. 19:48  Privát üzenet  

A válaszok
Ne törődj vele, a munkaerőpiacon nagyrészt úgysem arra lesz szükség, amit tanultál. Keress egy jó gyakorlati helyet!

A válasz 87%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/6Időpont márc. 26. 19:53 Privát üzenet
Ne aggódj, Magyarországon szinte mindenki így jön ki egyetemről, szakmától függetlenül. Ez az elavult oktatási rendszerünk rákfenéje. Mindenki munkahelyen tanulja meg a szakmáját.

A válasz 86%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/6Időpont márc. 26. 20:06 Privát üzenet

Szerintem ez attól is függ milyen mérnök vagy.

Egy rakétamérnök nyilván nem sok gyakorlatot fog kapni az egyetemen és saját magától se tud majd egy rakétát összeeszkábálni, viszont mondjuk egy mérnökinfósnak azért illik programozni meg egyszerűbb feladatokat megcsinálni, mert számítógépe mindenkinek van.

Mit csinálj? Gyakorolj, nézelődj.

Nyilván ha nem csak végigpuskázod/bulizod az egyetemet azért ragad rád valami.

A válasz 86%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 63%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/6Időpont márc. 26. 20:12 Privát üzenet
A kérdező kommentje: