Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Villanyszerelőnek akarok...

Villanyszerelőnek akarok tanulni, de szüleim egyfolytában azt mondják hogy azzal nem megyek semmire. Már kezdik is elvenni tőle a kedvemet. Igazuk volna?

Figyelt kérdés
2022. jan. 28. 19:33
 1/7 anonim ***** válasza:
82%
Nincs igazuk. Ha meg akarod győzni őket, akkor kérjenek árajánlatot a lakás átvezetékezésére.
2022. jan. 28. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
80%
Hát... villamosmérnök vagyok, és egy villanyszerelő jobban keres, ha vállalkozása van, illetve ha megvan a papírja, hogy stemplizhet németeknél pl. De gyanítom Magyarországon is, aki nem más csicskája, annak van mit aprítani a levesbe.
2022. jan. 28. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
84%
Az, hogy "nem mész vele semmire", nem igaz. Olyan hiány van villanyszerelőből, burkolóból, vízvezetékszerelőből és hasonló szakemberekből, hogy a munka fut utánad és nem fordítva.
2022. jan. 28. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
13%

A szakmunkák (nem technikus) nagy része betanított munka. Kevés gondolkodással járnak.

Viszont a víz-gáz-központi fűtés, cnc forgácsoló, esztergályos mellett a villanyszerelő a legértelmesebb szakmák egyike.

De csak vállalkozóként éri meg csinálni.

Alkalmazottként egy vicc, amit fizetnek.

Menj fel a jobble-re, látni fogod.

2022. jan. 28. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
41%
48%-os kisköcsög miért pontozol le mindenkit?
2022. jan. 28. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza: