Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Konzulens felkérésekor mit...

Konzulens felkérésekor mit "illik" írni?

Figyelt kérdés
Szakdolgozatom elkészítéséhez szeretnék felkérni egy oktatót belső konzulensnek. Mit szokás vagy mit kell tartalmaznia egy ilyen e-mailnek?

2022. aug. 28. 09:21
 1/9 anonim ***** válasza:
91%

Tisztelt ...!


Utolsó éves ... szakos hallgató vagyok és következő félévben esedékes számomra a szakdolgozatom elkezdése. Az általam választott téma a ... / leginkább a ... témakör érdekel és ezzel kapcsolatban fordulok Önhöz. Amennyiben lehetséges, szeretném kérni a segítségét a munkám elkészítésében, mint belső konzulensem.


Válaszát előre is köszönöm!


Xy


Ha visszaír, hogy van rá kapacitása, majd megbeszélitek bővebben, addig fölösleges részletezni szerintem.

2022. aug. 28. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
80%

megszólítás: Tisztelt Tanárnő/Tisztelt Tanár Úr!

Leírod ki vagy, nagyjából milyen témában akarod írni a dolgozatot (ezt még közösen úgyis pontosíthatjátok), és megkérdezed, el tud-e vállalni.

elköszönés pl. Üdvözlettel

2022. aug. 28. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
83%
Jól leírták előttem is, teljesen megfelel szerintem is úgy. Visszanéztem, én is hasonlóan kértem fel: megszólítás, ki vagyok, honnan ismer (jártam órájára), nagyjából milyen témán gondolkoztam (de a részleteket úgyis egyeztetitek, meg segít meghatározni), miért rá gondoltam, “tudunk-e ezzel kapcsolatban egyeztetni?”, köszönettel xy.
2022. aug. 28. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
12%
Egy egyetemen tanuló fiatal nem képes öt mondatban megfogalmazni a kérését levél formájában. Nem 100%-ban a Te hibád, kérdező. Az alapfokú oktatás csődje.
2022. aug. 28. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje: