Egyetemeken, főiskolákon van egy csomó töltelék tárgy, aminek semmi köze a szakhoz; miért nem motivációs levelet meg önéletrajzot írni tanítanak meg, ahelyett, hogy pszichológiát tanítanának?
Remélem majd közgazdászként tanulok Funkcionális Anatómiát, sőt Mechanika I-et, ha már ennyire elengedőek akarunk lenni, akkor legyen már Hermeneutika, meg legyen egy kis Elektromosság tan...végül is nem de, az alapműveltség részét képezik.
Biztos értékelni fogja a gépészmérnök majd a Művészettörténetet vagy a Filológiát...
Konkrétan engem nem zavar hogy oktatnak töltelék tárgyakat, csak tudjátok elveszik az időt az olyan tárgyak jobb megértésétől, mint pl Analízis ami sokkal fontosabb mint pl a Filozófia, mert ugye a töltelékből is kell VIZSGÁZNI ugyanúgy vizsgaidőszakba és nem 20 oldal a Filozófia meg a Szociológia sem, hanem 300 kb.
A töltelék tárgyak szerintem csak azért vannak, hogy a diák ne hogy már 3 vagy 4 tantárgyra tanuljon hát ne vicceljünk...
Menjen át Analízisből 5-sel, Mikroökonomiából 5-sel, Gazdaságtörténetből 5-sel és majd bas.zakodjon a Szociológiával meg a Filozófiával mert mért ne...
Amerikában tudjátok hány tantárgya van egy jogikarosnak egy félévben, összesen 4 (nehogy eless ezért ülj le) és nem 5 évig szívnak az egyetemen némelyik 8 évig Magyarhonban (a mi jó profjaink miatt) hanem kemény 3 évig.
Ennyit a fantasztikus Magyar oktatási rendszerről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!