Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Ha magyar szóbeli érettségin...

Ha magyar szóbeli érettségin nem tudom a memoritert, póttételt húzatnak, vagy elmondhatom a tételemet?

Figyelt kérdés

2012. jún. 24. 04:49
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

nálunk anno a "régi" (=normális) rendszerben úgy volt, hogy csak a Himnuszt és a Szózatot kellett kívülről tudni. Ha azt a tételt húztad, akkor el kellett mondani.

Nem volt ott semmilyen póttétel, aki a Himnuszt v. Szózatot nem tudta, mehetett ki rágyújtani :D

2012. jún. 25. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
0%

1997 óta elég sokat módosítottak a vizsgaszabályzaton, úgyhogy get your facts straight!


És ha nem tudnád, egy iskolában a szóbeli tételek a szakos tanárok állítják össze úgy, hogy meg van adva 50 témakör és ők abból választják ki, hogy a tételek mikből lesznek. Tanár vagyok, csak tudom!

2012. jún. 25. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Tanár létedre elég szégyen, hogy nem ismered az érettségi szabályait, és nem érted, miről beszélünk (azt ugyanis senki nem állította, hogy nem a tanárok állítják össze a tételsort, tehát ezzel fölösleges vitatkozni); sőt még az is, hogy az általános műveltség körébe tartozó jogi alapfogalmakkal sem vagy tisztában. A kormányrendelet száma nem azt jelenti, hogy azóta változatlan. Én a módosításait is tudom, és még azt is, hogy attól még ugyanúgy 100/1997-nek hívják, mert a módosítások beépülnek. Neked is azt tudom tanácsolni, hogy olvasd el azt a kormányrendeletet, a netjogon megtalálod a hiteles változatát, és tanárként illik ismerned és még szükséged is lesz rá. Már ha kipihented a tanévzárás szemmel látható fáradalmait. :-)
2012. jún. 25. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

Lol... nagyon vicces a túlbuzgóságod :D fogadok, hogy a kérdező már ezer éve rá sem néz a kérdésre, kb. magasról tesz a nyomorgásaidra :D


Tanárnéninek meg üzenem, hogy ja, elég gáz beszólás volt :D