Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » A matematika szóbeli nehéz?...

A matematika szóbeli nehéz? Milyen tételek vannak?

Figyelt kérdés
Nem hiszem, hogy össze jött a 25%. :/

2013. máj. 7. 11:52
1 2
 11/18 anonim válasza:
helyesírási :D
2013. máj. 26. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim válasza:
59%

Csak én kb 5 perce tudtam meg, hogy szóbeliznem kell.

Facebookon írta a tanár :/ nagyon jó

2013. máj. 26. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
59%

Valóban nehezebb volt az idei, mint az eddigiek.

(Tanár vagyok.... :) )


De sajnos úgy kell fogalmaznunk, hogy inkább a korábbiak voltak túl könnyűek. 2005 óta van ez az új érettségi szisztéma, azóta tanárként követtük a nehézségi (könnyűségi) szintet, és a tanulók "érdekében" egyre lejjebb engedtük a követelményeket.

Most csak annyi történt, hogy a 80-as, 90-es évek színvonalához kicsit közelítettek, ami azért jóval nehezebb volt.


A szóbeli tételeket én könnyűre szoktam csinálni, hogy legyen esélye csóri bukottaknak is.

2013. máj. 26. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 A kérdező kommentje:

Am. nincsen gáz, átmentem, nem kell szóbelizni.


De azért köszi mindenkinek :)

2013. jún. 9. 17:40
 15/18 anonim válasza:
44%
Nekem is most derült ki, hogy mehetek szóbelizni ( 22 pont ), és ami legjobban felcseszi az agyam, hogy lehetett volna akár 30 pontom is, de egyszerűen annyira leblokkolt az agyam, hogy rengeteg feladatot félre értelmeztem. A kártyás feladatok közül is, a legelső halmazos feladatnál véletlenül a 0-át is oda írtam a pozitiv egész számokhoz és satöbbi ilyenek.. Eléggé félek a szóbelitől, 15 pontot kell össszeszednem de a tanárunk elmondta, hogy az első 3 feladat 15 pontból áll + 5 pont a jó kommunikáció..
2014. jún. 3. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
12%
Milyen szerencsétlen, aki azzal biztatja magát, hogy "meglesz". Inkább tanulna.
2015. febr. 26. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?