Egyetem mellett munka?

Figyelt kérdés

3. féléves hallgató vagyok, korábban felsőfokú szakképzésre jártam (2 éves volt), miután végeztem ugyanarra az egyetemre mentem alapképzésre. Felsőfokú szakképzésen államilag támogatott helyen voltam, kaptam szociális és tanulmányi ösztöndíjat is. Alapképzésre azonban csak költségtérítéses szakra vettek fel, mert nincs 460 pontom. Emiatt havi 150 ezer a tandíj. Régen az ösztöndíjakból simán kijöttem, a szüleim nem tudnak támogatni, de kajára, könyvekre, jegyzetekre simán futott belőle.

Mióta alapképzésre járok dolgozom diákmunkát, hogy ki tudjam fizetni a tandíjat+a felmerülő költségeket. Viszont ilyen felállásban nagyon rosszul megy a tanulás, ugyanis bármennyire is próbálkozom, egyszerűen nincs időm annyit tanulni, mint szeretnék, néha már úgy érzem megőrülök emiatt és egy ördögi körbe keveredtem. Ráadásul az egyetlen "normális" diákmunkára vettek fel (a többi mind árufeltöltő, pénztáros stb), ez irodai munka és a lényeg, hogy hosszútávú, viszont itt vagy hétköznap éjjel vagy hétvége nappal kell dolgoznom, heti minimum 3 napot, amiből legalább 1 hétvége. Ha nem megyek egy héten (mert pl készülni akarok zhra), megmondták, hogy kirúgnak.

Nem tudom, hogy mit tegyek, éjjeli pótlékot ugyan fizetnek (így ~700 ft az órabér éjjel, hétvége nappal ~480 (nettó)), de hulla fáradt vagyok minden nap, az éjjeli fentlétek miatt alig tudok aludni. Próbáltam keresni nappali munkát, de jelenleg nincs semmi normális a közelben. Azon is gondolkoztam, hogy nem diákszövetkezetnél keresek másik munkát, a mostanit ott szeretném mielőbb hagyni, viszont akkor meg ugye nincs miből tandíjat+megélhetést fizetnem. :(

Nem tudom, hogy egyáltalán megvalósítható lenne-e az, hogy dolgozzak suli mellett? Munkaelképzelésem van, de megfelelő munkának még a hirdetését sem találom.