Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Ki tudna segíteni, kvalifikáci...

Ki tudna segíteni, kvalifikációs munka, atesztáció megírásában (pedagógiai)?

Figyelt kérdés

#szakdolgozat #pedagógia #kvalifikáciõs dolgozat
2017. júl. 18. 17:38
 1/5 anonim ***** válasza:
50%

Azért az problémás ha elgondolásod sincs a dologról.

Mégis mik a terveid a témát illetően? Megkötések?

Mégis milyen segítségre vágysz?

Olyan, aki átolvassa? Vagy aki megírja helyetted? Vagy ötletekkel bombáz? Mégis mi?


A téma elég nagy, jobb körbehatárolni vagy különben csak egy nagy lufi lesz, ami hamar leereszt.

2017. júl. 18. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Az elgondolás megvan, sőt egyszer megírtam , csak visszadobták. Azt mondták, gyakran előfordul az ilyen. Tudni illik rosszul èrintett a dolog, mivel kèt szakdolgozatom nagyon jól sikerült. Tehát nem kezdő vagyok ès nem fiatal. Vezető beosztásban dolgozom, tehát az időhiány dominál...
2017. júl. 18. 17:47
 3/5 anonim ***** válasza:
66%

S az alap elgondoláson változtattál már?

Mégis milyen oldalról közelítetted meg a témát?

Azért vezető beosztás mellett is lehet az ilyenekre időt szakítani.

Bár még most sem vagyunk előrébb. Semmi konkrétum, csak magadról beszéltél, hogy milyen jó vagy, milyen sokra vitted, mennyire igazságtalan az élet..

2017. júl. 18. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Nem kiokzatásra gondoltam. Nem írtam, hogy igazságtalan az èlet. Megjártam a ranglètrát. Aki tudna segíteni az privátban írjon kèrem. A lekezelő stílus nem az èn műfajom. Èn sem így közelítek, viszont is elvárom.
2017. júl. 18. 17:57
 5/5 anonim ***** válasza:
49%
De ha nem írod le, hogy miben kell segíteni, akkor mi a frászkarikáért írna rád bárki is?
2017. júl. 18. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu