Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Építőmérnöki szak tényleg...

Építőmérnöki szak tényleg ilyen nehéz?

Figyelt kérdés

Egyik volt osztálytársam nem volt buta gimiben (matekból általában dicséretes volt), de egyetemen, már több mint 20-szor bukott tárgyat. Matek A3-at is már 4-edjére veszi fel. Van amit már 5-ször felvett. BME-re jár.

Mi olyan nehéz ezen a szakon? Esetleg túl sokat várnak el?

(Az ilyen gazdasági tárgyai meglettek, azokról tudom milyenek, mert nekem is ugyanazok voltak. Tehát készül azért, az biztos.)



2018. aug. 25. 09:46
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
Én végzett építőmérnök vagyok és én is, illetve mindenki sokat szívott az egyetemen. Nehéz, sok 2-3 kredites tárgyak amik egymásra épülnek. Én 10 félév alatt végeztem el és rengeteg ösztöndíjat kaptam, mert bőven a szakátlag felett teljesítettem. Egyszer majdnem köztársasági ösztöndíjat is kaptam. Akit ismerek egy szaktársam sem fejezte be 8 félév alatt. A legelitebb tanulok végeztek 9 félév alatt. Diploma után első állásinterjún meg felajánlottak nettó 130 ezres fizut, mondom kösz, inkább gyárba a sorra. Most légkondi szerelő vagyok, had ne mondjam hogy hányszor annyit keresek mint az építőmérnökök akik a szakmában dolgoznak.
2018. okt. 9. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

"Hadd ne mondjam, hogy hányszor annyit keresek, mint az építőmérnökök akik a szakmában dolgoznak."


Pedig engem érdekelne. :D


És azt hol tanultad ki? Amúgy az építőmérnökin szerzett tudásnak/ismeretanyagnak van vmi haszna a munkád/ a hátköznapok során?

2018. okt. 10. 17:45
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.