Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Hogyan tanuljam hatékonyan az...

Hogyan tanuljam hatékonyan az anatómiát?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Elsőéves gyógypedagógus hallgató vagyok, és elég nehezen megy az anatómia tantárgy, nagyon részletesen kérik az anyagot, de nem túl konkrétan.


Hogy tudnám minél hasznosabban megtanulni?


Köszönöm a válaszokat!



2022. dec. 27. 18:29
 1/7 anonim válasza:
62%
Vimeo. Ott van minden része: [link]
2022. dec. 27. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim válasza:
0%

1. vagyok.


Nem tőlem van, mert én nem vagyok diplomás ember, csak kamuzok.

2022. dec. 27. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
0%

gyógypedagógián messze nem olyan nehéz az anatómia mint az orvosi egyetemen. Onnan tudom hogy beugrottam oktatni Tokaj-Hegyvidéki Egyetemre oktatni úgy hogy a Semmelweis Egyetemen vagyok agysebész kutatóprofesszor. Aki ezt az anatómiát nem képes megtanulni az inkább menjen mosogatni ausztriába talán ott érvényesül.


Örülök hogy tudtam segíteni.

2022. dec. 28. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Kedves 3-as válaszoló,

Nyilván tisztában vagyok vele, hogy nem orvosi szinten kell tudnunk az anatómiát, VISZONT igen részletesen kérik tőlünk, és mivel 3 éve nem tanultam biológiát, illetve anatómiát eddig egyáltalán nem, igen nehezemre esik ennyi mindent megjegyezni/megérteni. :)

Ebben kértem itt segítséget, hátha tud valaki valami jó módszert arra hogyan tudnám hatékonyan megtanulni ezt.


Örülök, hogy a lényeg átjött és sikerült értelmezni.

Köszönöm a “segítséget” :))

2022. dec. 28. 21:18
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Próbálj rajzolgatni, a rajzokon beírogatni az elnevezéseket.
2023. jan. 2. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Én vele tanultam néhány éve, imádtam! Azóta elment szülési szabadságra, de talán kérdezz rá, hogy újra dolgozik-e már, én csak ajánlani tudom. :) [link]
2023. jan. 2. 07:58