Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Kiközösítettek már titeket...

Kiközösítettek már titeket nemsetiségetek miatt?

Figyelt kérdés

Romániaban élő, 8.-os diák vagyok, és MO-on szeretnék továbbtanulni. Viszont sok mindent hallottam: kiközösítenek, mert “román” vagyok, ha más a szóhasználatom, mint a magyaroknak. Sokan visszajöttek emiatt, és most komolyan “félek”. Volt már rá iskolátokban erre példa (őszintén)? Inkább maradjak itt? Kérlek, ha bármi tapasztalatotok, esetleg ismertek ilyen embereket, kérlek írjatok.

Előre is köszönöm.



2020. márc. 5. 13:26
 1/4 anonim válasza:
100%
A hátad mögött lehet románoznak majd, de szemtől szembe nem hiszem. Ak8 dadog azt azért csúfolják, akinek nagy az orra, füle azt azért. Mindenkin találnak fogás.
2020. márc. 5. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
61%

Fejezzük be ezt a "románozás" izét. Persze sajnos létező jelenségről van szó, de azt kell nézni kik, milyen "réteg" gondolkozik így. Ha ezt górcső alá vesszük, akkor röktön kjön, hogy olyan magyarországiakról van szó, akik ilyen fogyasztói társadalom által lebutított senkit. Ők maguk persze nem tartják a magyarságuk, de csuklóból lerománoznak egy székelyt.


Ne törődj evvel a jelenséggel.

2020. márc. 5. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
70%
Egy normális középiskolát kell keresni, ahol nincs ilyen. Tudtommal az EKG ilyen.
2020. márc. 6. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Azok az emberek akik ilyeneken akadnak fenn, kissebségi komplexussal küzködnek, és a saját sikertelenségüket vezetik le másokon. Úgyhogy ha lesznek is ilyenek, akkor nem szabad velük foglalkozni
2020. márc. 19. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu