Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Egyetemisták! Ti nem vagytok...

Egyetemisták! Ti nem vagytok ideges konzultáció előtt? Én most sík ideg vagyok.

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Másodéves mérnök hallgató vagyok, és egy TDK dolgozattal kapcsolatban kerestem meg az egyik tanárnőt. Szeretnék TDK dolgozatot írni, mert nagyon szeretem ezt a tárgyat, és évfolyamszinten a legjobbak között vagyok belőle. A napokban fogok két tanárral is konzultálni, azonban teljes gyomoridegem van most miatta. Korábban már voltam bent más tanároknál, más témáról konzultálni, segítséget kérni, és ennek a vége általában teljes megalázás lett. (Hogy lehet maga ilyen hülye, ezt még egy közepes képességű kecske is meg tudja csinálni, stb...) Meg kell hagyni nem vagyok mindenből a legjobb, inkább közép-felső mezőnyt képviselem, és nagyon félek, hogy pont emiatt fog elküldeni ez a tanszék is. (A korábbi "konzultációk" emléke is kísért.)

Hogyan küzdhetném le a félelmemet? Vagy reálisan gondolkodom, tényleg nem nekem való a TDK?

Köszönöm előre is!


2011. febr. 1. 11:39
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
ha szereted akkor neked való,én nem járok konzultálni (hasonló okok miatt) :D
2011. febr. 1. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:

szokd meg...

én mire megkaptam az első (mérnöki) diplomámat,a dékán a neptun kódomat is tudta:)


nyugi,ők is csak emberek,legyél talpraesett,ha beszól hogy ezt a hülye is tudja,akkor illedelmesen de szólj vissza,hogy akkor mégis minek jársz ide ha mindent tudnál...

2011. febr. 1. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Köszönöm a biztató szavakat!

Tudom, hogy ők is emberek, de akkor is olyan lámának érzem magam mellettük, hogy valami hihetetlen. :D Van olyan tanszék itt is, ahol már úgy köszönnek, hogy "maga már megint itt van?". A neptun kódomat hála istennek még nem tudják. :D

2011. febr. 1. 12:03
 4/15 anonim ***** válasza: