Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Szerintetek a vegyész, a...

Szerintetek a vegyész, a vegyészmérnök vagy a gyógyszerész a nehezebb szak a három közül?

Figyelt kérdés

2015. ápr. 4. 09:42
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Gyógyszerész szerintem.
2015. ápr. 4. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Vegyész szerintem.
2015. ápr. 4. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Mivel mindkettőből akad ismerősöm, ezért a vegyész.
2015. ápr. 4. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim válasza:
60%
Egyetemen a mérnöki szak nagyon nehéz. Nehezebb mint a vegyész vagy a gyógyszerész szak. Szóval egyértelműen a vegyészmérnök.
2015. ápr. 6. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
33%
Egyértelműen a gyógyszerész...és bolond az aki ezt nem ismeri be :P
2015. ápr. 6. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Jómagam is gyógyszerészhallgató vagyok és szerintem is a gyógyszerész. :D Csak kíváncsi voltam mások véleményére is. A tárgyak is sokkal nehezebbek a többi szakhoz viszonyítva, nem véletletnül kell 2 emelt érettségi is a bejutáshoz.
2015. ápr. 7. 16:30
 7/12 anonim ***** válasza:
77%
Persze, ha te arra jársz akkor biztosn az a legnehezebb... Én mindkettőre jártam. Vegyészen bukdácsoltam, aztán gyógyszerészen nem volt 4 es átlag alatti félévem. Az összes szigorlatom 4 es vagy 5 ös. Talán egy vizsgán buktam, de azért , mert visszaadtam a tételt. Gyógyszerészen sokkal humánusabbak és tényleg a teljesítményedet értékelik, az anyag tanulhatóbb bármilyen nehéznek is érzed. Vegyészen, ha tudod is gyakran lehúznak,sokkal részletesebben tanítják, azokat a tárgyakat, amiket gyógyszerészen is és így sokkal nehezebb. Mondhatod, hogy ott nincs bioszos vonal, de helyette van egy csomó speciálisabb kémia tárgy, ami nehéz. Szerintem mondjuk egy BME vegyészmérnök még nehezebb is lehet. Szóval nem kell, annyira elszállni.
2015. ápr. 12. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?