Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Mi történik itt? PISA eredmény...

Mi történik itt? PISA eredmény, gyerekek hozzáállása?

Figyelt kérdés

[link]

[link]

A két link érdekes cikket tartalmaz. Valamilyen módon változnunk kell! Ennyire nincs már semmi a magyarságban?

Én tanár vagyok. A gyerekek Amerikát majmolják, az okostelefonon kívül más nem érdekli őket. Esetleg annak márkája, vagy hogy hogy nézzenek ki minél jobban. (lányok-fiúk) Mi az, hogy a melegség divat? ÉS HOGY FOGADJUK EL? Miért 30 felett szülnek? Miért idegenednek el a családtól? Minek gyűjtik a pénzt ha utána nem lesz gyerekük? Ilyen egy önző, szingli bandát csinált a nagy liberalizmus? Tényleg mindent szabad és csak az önérvényesítés a fontos? Az ősök már semmit nem számítanak? Sem a nagy hősök, sem a nagyszülők, szülők? A régi értékek? Elfogyunk, és butulunk? TÉNYLEG ez a magyarok és az európaiak sorsa?



2016. dec. 7. 10:57
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
64%

Még valami. Az én véleményem szerint pedig a te írásod populista. Amerika fikázása (gondolom éveket éltél ott, hogy ilyen határozott véleményed van róla), az adott fiatal generáció leszólása, a tipikus "bezzeg az én időmben" felsóhajtásokra való utalás, és a kedvencem, a melegekkel való ide nem illő példálózás. Ha neked ez nem a média által sugallt általános magyar hozzáállás, akkor nem ugyanarról az országról beszélünk.

Hogy a témában jártas vagyok e vagy sem, ahhoz ez az írás igencsak kevés, hogy te ezt megállapítsd. Ez egyébként a tipikus reakció, amikor valaki képtelen egy vitában észérveket felsorakoztatni, ezért előveszi az egyetlen kártyáját, amivel közli, hogy a másik nem ért hozzá, nem fogja fel, buta. Egy gond van: én nem a kisdiákod vagyok, akit leültetsz egy egyessel. Én egy szuverén felnőtt ember vagyok, a témában való jártasságomat te nem vagy méltó megítélni, pláne nem ennyi alapján.