Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Villamosmérnöki vagy gépészmér...

Villamosmérnöki vagy gépészmérnöki képzés jobb választás?

Figyelt kérdés
Elsősorban BME-s adott szakokon tanuló, vagy egykor ott tanult személyekhez intézném a kérdést. A sztori annyi, hogy elsőéves építőmérnök hallgató vagyok a BME-n, de nagyon úgy tűnik át fogok jelentkezni ezen szakok egyikére. Ám nem tudom hova kéne. Az építőmérnökséggel nincs problémám, szívesen lennék az igazából, de utánanéztem, s globálisan nehezebb vele elhelyezkedni mint mondjuk ezen kettővel. Az összes tárgyam meglett itt (nyilván a mostani vizsgák meg hátravannak), teljesen jó átlaggal, a felvételin több mint száz ponttal ütöttem meg a ponthatárát ennek a szaknak. Azért a gépészen és villamoson gondolkodom, mert rendkívül általánosak, sok a lehetőség és jól megfizetik. Gépész mellett az szól, hogy a mechanika itt is nagyon ment, statika-sziltan 5-össel kipipálva, valamint a rajtnál is belerázódtam. Több tárgyat el tudnék fogadtatni. Matekkal sincs gondom, sosem volt, mindig is szerettem. Villamoson pedig jól jön ha valaki szereti a matekot, programozni viszont abszolút nem tudok, s ide a matekon kívül nem nagyon tudnék elfogadtatni semmit. Ám eddigi tudomásom szerint a villamosmérnöki mégbiztosabb jövőképet kínál egy fokkal mint a gépész. Általános műszaki szemlélet megvan, jól tudok tanulni, s sokminden érdekel. Mit ajánlotok? Előre is köszi a válaszokat :)

2017. máj. 23. 20:47
 1/9 A kérdező kommentje:
*rajzba is belerázódtam
2017. máj. 23. 20:49
 2/9 anonim ***** válasza:
59%

Mindkettő kitnűnő választás, egyikkel se lőssz nagyon mellé. A gépész pont ugyanannyira lesz kelendő mint a villamosmérnök.

Én a helyedben tuti gépészre mennék, márcsak egy csomó tárgy elfogadtatása miatt is.

2017. máj. 23. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%