Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Valaki a nyolcadikos project...

Valaki a nyolcadikos project témazáróban segítene?

Figyelt kérdés
a project nyolcadikos (lila) takönyvnek irja a lányom a Unit 1 témazáróját, annak a megoldásait meg tudnátok adni? Tanár vagyok de nem ilyen könyvből tanítok, így nincsenek meg a megoldások. köszönöm.

2020. nov. 4. 16:42
 1/7 anonim ***** válasza:
84%
Ilyen helyesírással vagy te tanár? Kétséges.
2020. nov. 4. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 chtt ***** válasza:
90%
Ha tanár vagy, nyilván meg tudod oldani... ha megvan a TZ anyaga, ha meg nincs meg(mert nem ebből a könyvből tanítasz), mire mész a megoldásokkal. Mit segít az a lányodnak, hogy pl. I 2/a 3/b 4/c...II. 2/go 3/I 4/have -- nem néztem meg, szóval csak hasra ütve írtam dolgokat. Az már csak apróság, hogy harmadik vagy negyedik kiadás? (ezt viszont megnézet - mindkettő lila:)
2020. nov. 4. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
sajnos nincs meg az anyag.
2020. nov. 4. 17:41
 4/7 A kérdező kommentje:

de azt is megköszönném, ha valaki azt küldené be. :)


negyedik kiadás

2020. nov. 4. 17:44
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Írd le nyugodtan, nem tudjuk a nevedet, ha tévednél, nem tudunk kiszerkeszteni a tanfelügyeletnél. De kijavítjuk.
2020. nov. 4. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Nekem megvan a könyv, de milyen témazáró, vagy mit kellene ebből lefotóznom? Mondjuk nem tudom, hogyan lehet itt képet küldeni...

De azért megpróbálok segíteni.

2020. nov. 4. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 chtt ***** válasza:
100%
Kedves #6, semmit. A TZ anyagát nyilvánvalóan nem teszik bele a diákok könyvébe. :) Amúgy a negyedik kiadásnál (a második és harmadiktól eltérően) a tanári kézikönyvben sincs benne, szóval hiába is venné meg valaki.
2020. nov. 4. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu