Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Mennyi az esélye ,hogy 2022-be...

Mennyi az esélye ,hogy 2022-ben lesz nyelvvizsga amnesztia ?

Figyelt kérdés

Sziasztok !


Szerintetek van rá lehetőség ,hogy 2022-ben is át lehessen venni a diplomát nyelvvizsga nélkül ?

Személy szerint nagyon nehezen megy a nyelv , hiába tanulom nem sikerül , viszont végzős egészsegügyis hallgató vagyok és a kirendelések miatt is nagyon meg van nehezítve a helyzet ... Az elmúlt covidos időszakban is sok személyes nyelvoktatasi helyre sem tudtam menni , online nyelvtanulás pedig számomra nagyon nehéz. Persze igyekszem de jelenleg esélyét sem látom ,hogy ebből nyelvvizsga legyen így diplomaosztóra . Van bármi esély is rá ,hogy az elmúlt időt és a jelenlegit is figyelembe vegyék az amnesztiához ?



2021. nov. 17. 20:15
 1/6 anonim ***** válasza:
60%
Szinte nulla az esélye. Amikor ezt bevezették, több hónapig voltak lezárások. Az oktatás mellett, a nyelvvizsgák is online mentek, de volt amit meg sem tartottak. Most szinte semmiben sem korlátoz a covid, így fel lehet készülni a nyelvvizsgákra is.
2021. nov. 17. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
78%

nekünk volt amnesztia, szerintem igazságtalan, h. nektek is nem adják meg.

tombol a vírus, rengetegen meghalnak, nem értek azzal egyet, h. minden oké ezen a fronton.

ezt a rohadt rendszert végképp offolni kéne, egyedül ebben a szerencsétlen országban van ilyen...

2021. nov. 18. 02:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
77%
nyelvvizsga rendszert
2021. nov. 18. 02:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem van rá esély.

Nem a kérdésedre válasz, de ha anyagilag megteheted, akkor ajánlom, hogy keress fel egy jó online magántanárt (Skypeon keresztül szoktak tanítani), nekem ez is bevált, sokat lehet így fejlődni.

2021. nov. 18. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
65%
remélem én is
2021. nov. 19. 07:31